Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
muppetmayo schreef:Atent ziet er netjes uit, ben benieuwd!
Philipa ik heb uiteindelijk geen foto gemaakt, ik vond mijn gevoel hierin belangrijker even. Zeker omdat ik nu op een net iets ander model heb gezeten dan dat ik zelf wil hebben.
Hinke heeft een Taco volgens mij (als ik het goed heb onthouden, het zadel met de meeste wrong), en ik heb zelf interesse in de Mallorca.
Om het nog een stapje lastiger te maken, ik wilde de zwarte mallorca van buitenzinnig overnemen, en nu kom ik een bruine mallorca tegen.. Dat bruin vind ik stiekum toch wel heel heel erg mooi.
Mocht de Mallorca passen dan mag je hem uiteraard wel eens uitproberen Philipa?
muppetmayo schreef:Mayflower hij zit inderdaad goddelijk, helaas krijg ik hem niet netjes op mijn haflinger omdat hij teveel qua gewicht schommelt... Daarnaast loopt hij er niet lekker onder... Ook nog geen 2 jaar oud, heb er misschien 20/25 keer op gereden... Elke keer een zadelmaker erbij is ook een prijzig grapje, en helaas ben ik momenteel even zadelmaker loos omdat de vorige me niet goed heeft geholpen (vrij schofterig zelfs). Hij heeft me gewoon met een niet goed passend zadel laten staan onder het mom van nee het past wel en haflingers lopen nou eenmaal niet zo ruim (en was vervolgens kwaad omdat ik voor zijn neus mijn oude boomloosje erop gooide en zei hoe loopt ie nu dan? hij liep uiteraard veel beter..)