Zouden jullie even willen meekijken? Ik twijfel namelijk een beetje. Ik heb mijn paard nog niet zo lang en heb nu voor het eerst peesbeschermers nodig (vanavond eerste springles dus ter bescherming daarbij). De 'bruine' had ik bij hem meegekregen van zijn vorige eigenaresse. Dit is maat pony maar deze moet je aardig strak doen om het klittenband net aan dicht te krijgen. Daarom had ik gister de rode van BR gekocht, maat full, maar ik twijfel of die niet weer te groot zijn. Hij kan wel gewoon zijn been ermee buigen. Wat vinden jullie?
Ik heb een frontriem van USG rwb. Ik hou zelf totaal niet van al die glim en glitter van tegenwoordig. Of al dat lak op een neusriem vind ik al net zo vreselijk. Ik vind deze frontriem zelf heel leuk en op wedstrijd staat het ook leuk dat je met de nederlandse kleuren rijdt!
Bedankt voor de tips allemaal! Waar ik de BRs had gekocht verkochten ze geen maat cob (alleen full, pony en shetland), dus ik ben vanmiddag nog naar de Epplejeck gereden. Heb nu zwarte peesbeschermers van EJ eigen merk, maat 'Middel', dat gelijk staat aan Cob. Vanavond even proberen, die moeten wel goed zijn! Qua lengte zijn ze ongeveer 2 cm korter dan de BR full (die ga ik terugbrengen).
ladyharma
Geplaatst: 02-08-14 01:00
Mijn schat mocht vandaag voor het eerst in echt western tuig!