Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JenniferU schreef:lotte002 schreef:iemand hier toevallig enige idee of deze carbon boots in Nederland te bestellen zijn ??
Ik kan ze tot nu toe nergens vinden , ik vind ze zo fijn dat ik graag een zwarte set erbij wil die bij ieder dekje kunnen![]()
Ik kan er bij HorseHealth ook niet echt wijs uit worden wat de precieze kosten zouden zijn als ik ze daar bestel.
[ [url=m/krpnNi.png]Afbeelding[/url] ]
Die zijn toch overal te koop? In iedergeval in de seizoenskleuren. Zoek je perse zwart?
Weet iemand hoe deze nou om moeten? Bij de ene zie ik het klitteband aan de zijkant zitten en op een ander plaatje weet aan de voorkant, wil ze vanavond passen heb de bluebell in huis
candalisa schreef:Lotte staat super gaaf die bluebell!
Ik vind de beschermers ook mooi hoe vallen ze kwa maat?
Ik heb vandaag gereden met de spectrum ik vind hem zoooo mooi! Vriendin en ik hebben beide dezelfde besteld zonder dat we het wisten staat bij beide super gaaf!![]()
[ [url=m/QYTSc7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OEOaMp.jpg]Afbeelding[/url] ]
candalisa schreef:Lotte staat super gaaf die bluebell!
Ik vind de beschermers ook mooi hoe vallen ze kwa maat?
Ik heb vandaag gereden met de spectrum ik vind hem zoooo mooi! Vriendin en ik hebben beide dezelfde besteld zonder dat we het wisten staat bij beide super gaaf!![]()
[ [url=m/QYTSc7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OEOaMp.jpg]Afbeelding[/url] ]
minouesmee schreef:Hebben jullie deze aanbieding al gezien? Scheelt een hoop geld. Staan trouwens mee lemieux dekjes op met korting.
https://www.dochorse.nl/lemieux-zadelde ... satin.html