Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 18:26

MerleSimone schreef:
Oooh die spectrum, heel gaaf! Ven er normaal niet zo weg van maar wauw <3 Ben benieuwd naar een aan-foto!

Mijn bandages en shirt zijn binnen :j dat gaat prima passen. Alleen ik had een 42 shirt besteld en een 46 gekregen.. 42 was er niet meer. Eh ja :Y) Maargoed door de stretch zit die eigenlijk nog prima, verbloemt mijn zwangerschapskilos misschien :')
[ [url=m/cLjQ8X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit had ik met de bluebell nu ook met de papaya maar dat hadden ze dus van te voren gezien helaas is de 46 mij te groot

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 19:38

candalisa schreef:
MerleSimone schreef:
Oooh die spectrum, heel gaaf! Ven er normaal niet zo weg van maar wauw <3 Ben benieuwd naar een aan-foto!

Mijn bandages en shirt zijn binnen :j dat gaat prima passen. Alleen ik had een 42 shirt besteld en een 46 gekregen.. 42 was er niet meer. Eh ja :Y) Maargoed door de stretch zit die eigenlijk nog prima, verbloemt mijn zwangerschapskilos misschien :')
[ [url=m/cLjQ8X.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit had ik met de bluebell nu ook met de papaya maar dat hadden ze dus van te voren gezien helaas is de 46 mij te groot

Hadden ze jou het gezegd dat er een grotere kwam dan? Hier stond op het kaartje handmatig 42 geschreven maar shirt is echt 46. Ik vind het nu wel prima maar was wel even gek.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 20:37

Nee vanuit lemieux stond er op de zak 42 maar het kaartje wat erin zat was 46 aangegeven dat de maat niet klopte dus kan terug sturen afgelopen week de papaya besteld en toen ze de maten ging controleren was dus hetzelfde vanuit lemieux 42 maar zat een 46 in dus bij deze kwam ze er op tijd achter

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 08:19

heeft er iemand hier ervaring met deze pad ?
https://hypostore.nl/lemieux-wither-rel ... egger.html

ik zit in dubio ik gebruik nu voor het zadelmak maken een bontje maar ben bang dat deze het zadel zodra ze gaat veranderen snel krapper maakt.
Vandaar dat mijn oog op deze pad terecht kwam die maakt de voorkant niet krapper zo te zien

Iesje0485

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 15:22

Is dit dan de Blackcurrant of toch een oude versie van de plum? <3

Afbeelding
Afbeelding

Heb hem ook even naast mijn plum gelegd ter vergelijking. Hij stond op FB als plum namelijk.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 15:23

Dit is blackcurrent!

Iesje0485

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 15:29

Wiwabalia schreef:
Dit is blackcurrent!

Yes! <3 <3 dankjewel!

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 17:18

lotte002 schreef:
heeft er iemand hier ervaring met deze pad ?
https://hypostore.nl/lemieux-wither-rel ... egger.html

ik zit in dubio ik gebruik nu voor het zadelmak maken een bontje maar ben bang dat deze het zadel zodra ze gaat veranderen snel krapper maakt.
Vandaar dat mijn oog op deze pad terecht kwam die maakt de voorkant niet krapper zo te zien

Deze maakt de voorkant ook gewoon krapper, alleen boven bij de schoft zit de dunne vulling.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 21:53

Ik kon het toch niet laten... <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 11:35

Lees nu dat de Rioja er uit gaat. Dacht dat deze in de vaste collectie kwam en Dijon de tijdelijke kleur was. Wel jammer vind dat donkerrode echt heel mooi.

Heb zowel een loire als een suede dressuur in Rioja maar heb zo iets van wat als ik later ooit een springdekje nodig heb, dan wil ik hem wel in mijn favoriete kleur kunnen krijgen. _O-

beegeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 11:53

Kak neeeee! Die wilde ik misschien nog kopen. Maar het mag echt niet, mijn paard is geblesseerd en er liggen nog 2 splinternieuwe dekjes met kaartjes er aan te wachten in m’n kast…

En ik heb besloten dat ik de beige wil. Die is uiteraard discontinued, maar als ieeeemand ‘m toevallig heeft en kwijt wil? O:) Daarvoor “mag” ik ‘n uitzondering maken op m’n koopstop.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 11:54

beegee schreef:
Kak neeeee! Die wilde ik misschien nog kopen. Maar het mag echt niet, mijn paard is geblesseerd en er liggen nog 2 splinternieuwe dekjes met kaartjes er aan te wachten in m’n kast…

En ik heb besloten dat ik de beige wil. Die is uiteraard discontinued, maar als ieeeemand ‘m toevallig heeft en kwijt wil? O:)

Er is nu wel 35% korting op de Rioja!

Edit: Rose, Truffel en French Rose gaan er ook uit dus daar is ook 35% op!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:00

Plop1997 schreef:
Lees nu dat de Rioja er uit gaat. Dacht dat deze in de vaste collectie kwam en Dijon de tijdelijke kleur was. Wel jammer vind dat donkerrode echt heel mooi.

Heb zowel een loire als een suede dressuur in Rioja maar heb zo iets van wat als ik later ooit een springdekje nodig heb, dan wil ik hem wel in mijn favoriete kleur kunnen krijgen. _O-

Noooooooo… ik vond die misschien toch wel sjiek in loire..

Maar mag nu even niks meer kopen van mezelf aan dekjes (andere spullen wel hihi)

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:10

De hele vorige collectie gaat eruit, dus oak en dijon ook. ;(

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:26

mcjv schreef:
De hele vorige collectie gaat eruit, dus oak en dijon ook. ;(

Oh oliebol dan moet ik ook nog een oak scoren ergens :+

Als iemand er een te koop heeft staan dan laat maar weten!

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 13:06

beegee schreef:

En ik heb besloten dat ik de beige wil. Die is uiteraard discontinued, maar als ieeeemand ‘m toevallig heeft en kwijt wil? O:) Daarvoor “mag” ik ‘n uitzondering maken op m’n koopstop.

Ik heb de beige tweed te koop

beegeeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 13:25

Ben specifiek op zoek naar de suède! Maar bedankt voor je aanbod :D

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 14:07

Plop1997 schreef:
beegee schreef:

En ik heb besloten dat ik de beige wil. Die is uiteraard discontinued, maar als ieeeemand ‘m toevallig heeft en kwijt wil? O:)

Waar is er 35% korting? :D

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 14:09

Oretha schreef:
Plop1997 schreef:

Waar is er 35% korting? :D

Lemieux zelf helaas. Bij hypostore was er wel 30% maar niet meer alle maten en kleuren.

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 15:06

Kan in Nederland nergens de Rioja full dressuur meer vinden met een beetje korting. We willen hm graag cadeau geven aan een vriendin. Balen

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 15:24

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 18:48

Bij paardenspullen.com is de oak loire dressuur nog te koop, met 25% korting en gratis verzenden :)

wodant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 21:38

Ik heb een oak loire full dressuur met foam rand te koop, mocht iemand die zoeken. :)

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 09:19

iemand hier toevallig enige idee of deze carbon boots in Nederland te bestellen zijn ??
Ik kan ze tot nu toe nergens vinden , ik vind ze zo fijn dat ik graag een zwarte set erbij wil die bij ieder dekje kunnen :D

Ik kan er bij HorseHealth ook niet echt wijs uit worden wat de precieze kosten zouden zijn als ik ze daar bestel.

Afbeelding

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 12:11

lotte002 schreef:
iemand hier toevallig enige idee of deze carbon boots in Nederland te bestellen zijn ??
Ik kan ze tot nu toe nergens vinden , ik vind ze zo fijn dat ik graag een zwarte set erbij wil die bij ieder dekje kunnen :D

Ik kan er bij HorseHealth ook niet echt wijs uit worden wat de precieze kosten zouden zijn als ik ze daar bestel.

[ [url=m/krpnNi.png]Afbeelding[/url] ]

Die zijn toch overal te koop? In iedergeval in de seizoenskleuren. Zoek je perse zwart?

Weet iemand hoe deze nou om moeten? Bij de ene zie ik het klitteband aan de zijkant zitten en op een ander plaatje weet aan de voorkant, wil ze vanavond passen heb de bluebell in huis