Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Granoek

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:50

Ja maar op Facebook werd die post maar niet goedgekeurd. En nu blijkt dat Facebook hem verwijderd had omdat die dachten dat ik mijn paard verkocht, want die stond ook op de foto. Dat merkte ik gisteren pas dus ik heb vandaag pas nieuwe foto’s gemaakt en woepsakee

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:59

Granoek schreef:
Ja maar op Facebook werd die post maar niet goedgekeurd. En nu blijkt dat Facebook hem verwijderd had omdat die dachten dat ik mijn paard verkocht, want die stond ook op de foto. Dat merkte ik gisteren pas dus ik heb vandaag pas nieuwe foto’s gemaakt en woepsakee

Ik zal goed voor je Olive zorgen *\o/* <3

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:00

Oh ben jij dat hahahaha ook toevallig :D

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:03

Granoek schreef:
Oh ben jij dat hahahaha ook toevallig :D

hihi ja :D

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:04

Je was écht snel _O-
Nu mijn overschot aan hoofdstellen nog de deur uit en dan mag ik de burgundy bestellen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 20:51

Mijn eskadrons gaan hier de deur uit en dan nog een witte en blauwe van Eurostar.

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:08

Ik heb net per ongeluk een Benneton Blue gekocht <<) . Wilde eigenlijk wachten tot mijn vakantiegeld er was, maar kon hem niet laten liggen voor €45 incl verzenden

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:20

Ik heb vandaag in de sale in Engeland de mesh in antraciet besteld. Ze waren nu 35 euro per stuk dus ideaal voor de zomer

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:32

Waar Pally?

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:35

SteffiiY schreef:
Granoek schreef:

Ik zal goed voor je Olive zorgen *\o/* <3

Potverdikkie dus jij was me voor, ik vond mezelf al zo snel binnen 2 minuten :') Wel een foto plaatsen hoor! We willen natuurlijk wel meegenieten van de kleur!

Eigenlijk maar goed ook, net de Hunter green en Loire zwart binnen <3

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:46

Is er iemand hier met een haflinger die de beenbescherming heeft? Ik heb toch een vrij normale haflinger dacht ik zelf, maar blijkbaar heeft ie spillepootjes want zelfs S zou te groot zijn volgens de maattabel -O-

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 22:06

Fangio schreef:
Is er iemand hier met een haflinger die de beenbescherming heeft? Ik heb toch een vrij normale haflinger dacht ik zelf, maar blijkbaar heeft ie spillepootjes want zelfs S zou te groot zijn volgens de maattabel -O-

Ik heb een haf (1.52m) met M maat snugboot voor en L achter.

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 22:12

Peelie schreef:
Fangio schreef:

Ik heb een haf (1.52m) met M maat snugboot voor en L achter.

Ja, ik ken de jouwe van insta :Y) Ik denk dat de mijne wel vergelijkbaar is kwa bouw.
Ik keek dus naar deze: https://www.horsehealth.co.uk/horsewear ... lack-front
Maar daar is de kleinste omtrek van de small voor de voorbenen 28,5 cm... had de mijne z'n pootjes gemeten en ik kwam maar op 20 cm omtrek voor, das toch wel een verschilletje zegmaar :') Heb m midden op z'n pijp gemeten ongeveer, of moet je de omtrek van de kogel meten :7

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 22:31

pantarhei schreef:
Waar Pally?

Particulier via mp

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 23:46

Fangio, ik gok dat dit de omtrek van de volledige beschermer is?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 00:23

Ik baal nog steeds dat LeMieux maar zo beperkt dekjes heeft in XL.
Mijn Peacock is L en ik gebruik die bijna nooit, omdat ik het toch te klein vind onder het zadel met bontje. Ik heb de Navy en de Zwart in XL en dat ligt toch echt mooier.

Nu Eskadron mooie fijne dekjes in mesh heeft en ik ook nog eens Equestrian Stockholm dekjes heb ontdekt die beiden in maat full ruimer vallen dan de L van LeMieux, heb ik besloten toch mijn peacock in suede variant te verkopen.

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 00:37

Daphara schreef:
Mijn Peacock is L en ik gebruik die bijna nooit, omdat ik het toch te klein vind onder het zadel met bontje. Ik heb de Navy en de Zwart in XL en dat ligt toch echt mooier.

Nu Eskadron mooie fijne dekjes in mesh heeft en ik ook nog eens Equestrian Stockholm dekjes heb ontdekt die beiden in maat full ruimer vallen dan de L van LeMieux, heb ik besloten toch mijn peacock in suede variant te verkopen.

Wat gek, mijn lemieux (gewoon maat full) valt een tikje groter dan ES en ongeveer hetzelfde als eskadron (eskadron is ietsje langer aan de singelstoten) heb even een paar vergelijk foto's bij elkaar gezet:

Afbeelding

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 01:14

V_Naomi schreef:
Daphara schreef:

Wat gek, mijn lemieux (gewoon maat full) valt een tikje groter dan ES en ongeveer hetzelfde als eskadron (eskadron is ietsje langer aan de singelstoten) heb even een paar vergelijk foto's bij elkaar gezet:

[ [url=m/XNQ0ke.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb geen standfoto met de Peacock en ik gebruik die zo weinig dat ik amper rijfoto’s met hem heb, maar toevallig vond ik er één met mijn bijrijder. Ik vind het dekje gewoon verdwijnen op zijn rug, terwijl de Navy en zwart wel mooi aan alle kanten onder het zadel uit komen.
Het scheelt toch wel een aantal centimeters met de XL dekjes.

Afbeelding

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 01:18

Oh ja met dat langere bontje erover is het idd een gek zicht :+

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 09:06

V_Naomi schreef:
Daphara schreef:

[ [url=m/XNQ0ke.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf zadel!

V_Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 09:12

@balenciaga: thanks! *\o/* het is een custom Wolfgang gemini, détails en afwerking heb ik zelf gekozen

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 09:14

V_Naomi schreef:
@balenciaga: thanks! *\o/* het is een custom Wolfgang gemini, détails en afwerking heb ik zelf gekozen

Dacht al te zien dat het een custom is ja :j Prachtige zadels!

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 09:27

Ik heb gister voor het eerst bij Hope Valley Saddlery besteld
als ik de prijzen daar vergelijk zijn ze stuk goedkoper en 5 euro verzendkosten is ook te overzien groot voordeel dat je met PayPal kan betalen :D

ik heb de flexi borstelset besteld was voor alles bij elkaar ongeveer 60 euro kwijt voor de set
terwijl als ik bij dochorse de hele set zou bestellen ik ruim 94 euro kwijt zou zijn
ben benieuwd wanneer ze binnen komen :D

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 10:37

Peelie schreef:
Fangio, ik gok dat dit de omtrek van de volledige beschermer is?

Dat vraag ik me dus af omdat de maattabel van de snugboots anders is, daar zou hij wel gewoon de medium van moeten passen...
Misschien maar eerst gewoon eens in Nederland bestellen om te zien hoe ze vallen, dat is wat makkelijker met retourneren.
Bedankt voor de hulp iig :j

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 10:46

lotte002 schreef:
Ik heb gister voor het eerst bij Hope Valley Saddlery besteld
als ik de prijzen daar vergelijk zijn ze stuk goedkoper en 5 euro verzendkosten is ook te overzien groot voordeel dat je met PayPal kan betalen :D

ik heb de flexi borstelset besteld was voor alles bij elkaar ongeveer 60 euro kwijt voor de set
terwijl als ik bij dochorse de hele set zou bestellen ik ruim 94 euro kwijt zou zijn
ben benieuwd wanneer ze binnen kovmen :D

Thanks voor de tip! Ik kijk net op de website van Hope maar ik zie niet alle flexi borstel erop staan. Bij jou nog wel ?