Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Granoek schreef:Ja maar op Facebook werd die post maar niet goedgekeurd. En nu blijkt dat Facebook hem verwijderd had omdat die dachten dat ik mijn paard verkocht, want die stond ook op de foto. Dat merkte ik gisteren pas dus ik heb vandaag pas nieuwe foto’s gemaakt en woepsakee
SteffiiY schreef:Granoek schreef:Ja maar op Facebook werd die post maar niet goedgekeurd. En nu blijkt dat Facebook hem verwijderd had omdat die dachten dat ik mijn paard verkocht, want die stond ook op de foto. Dat merkte ik gisteren pas dus ik heb vandaag pas nieuwe foto’s gemaakt en woepsakee
Ik zal goed voor je Olive zorgen![]()
Peelie schreef:Fangio schreef:Is er iemand hier met een haflinger die de beenbescherming heeft? Ik heb toch een vrij normale haflinger dacht ik zelf, maar blijkbaar heeft ie spillepootjes want zelfs S zou te groot zijn volgens de maattabel
Ik heb een haf (1.52m) met M maat snugboot voor en L achter.
Daphara schreef:Ik baal nog steeds dat LeMieux maar zo beperkt dekjes heeft in XL.
Mijn Peacock is L en ik gebruik die bijna nooit, omdat ik het toch te klein vind onder het zadel met bontje. Ik heb de Navy en de Zwart in XL en dat ligt toch echt mooier.
Nu Eskadron mooie fijne dekjes in mesh heeft en ik ook nog eens Equestrian Stockholm dekjes heb ontdekt die beiden in maat full ruimer vallen dan de L van LeMieux, heb ik besloten toch mijn peacock in suede variant te verkopen.
V_Naomi schreef:Daphara schreef:Ik baal nog steeds dat LeMieux maar zo beperkt dekjes heeft in XL.
Mijn Peacock is L en ik gebruik die bijna nooit, omdat ik het toch te klein vind onder het zadel met bontje. Ik heb de Navy en de Zwart in XL en dat ligt toch echt mooier.
Nu Eskadron mooie fijne dekjes in mesh heeft en ik ook nog eens Equestrian Stockholm dekjes heb ontdekt die beiden in maat full ruimer vallen dan de L van LeMieux, heb ik besloten toch mijn peacock in suede variant te verkopen.
Wat gek, mijn lemieux (gewoon maat full) valt een tikje groter dan ES en ongeveer hetzelfde als eskadron (eskadron is ietsje langer aan de singelstoten) heb even een paar vergelijk foto's bij elkaar gezet:
[ [url=m/XNQ0ke.jpg]Afbeelding[/url] ]
V_Naomi schreef:Daphara schreef:Ik baal nog steeds dat LeMieux maar zo beperkt dekjes heeft in XL.
Wat gek, mijn lemieux (gewoon maat full) valt een tikje groter dan ES en ongeveer hetzelfde als eskadron (eskadron is ietsje langer aan de singelstoten) heb even een paar vergelijk foto's bij elkaar gezet:
[ [url=m/XNQ0ke.jpg]Afbeelding[/url] ]
Peelie schreef:Fangio, ik gok dat dit de omtrek van de volledige beschermer is?
lotte002 schreef:Ik heb gister voor het eerst bij Hope Valley Saddlery besteld
als ik de prijzen daar vergelijk zijn ze stuk goedkoper en 5 euro verzendkosten is ook te overzien groot voordeel dat je met PayPal kan betalen![]()
ik heb de flexi borstelset besteld was voor alles bij elkaar ongeveer 60 euro kwijt voor de set
terwijl als ik bij dochorse de hele set zou bestellen ik ruim 94 euro kwijt zou zijn
ben benieuwd wanneer ze binnen kovmen