Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
jomaro schreef:Jetta schreef:Ik hou het bij ronde paard op een anatomisch gevormde dressuursingel. Gaat echt top nu. Kost wat, maar dan heb je ook wat
De anatomische singel die ik van jou heb overgenomen, werkt bij maron helaas niet.
Zijn velletje ging na een kwartier stappen kapot.
Je zag ook dat het bij zijn oksel gewoon niet goed zat. Bij een heel goedkoop merk hadden we dat ook maar dacht we nemen nu een leren maar helaas dus![]()
Heb nu een fra super singel en nu geen wondjes gelukkig. Echt rijden doen we nog niet maar stappen nu een half uurtje en zadel blijft er goed mee op zijn plek.
chimello schreef:Ik vraag me af wat de verschillen tussen de dressuur modellen van barefoot zijn? Zijn er favorieten?
Denk dat ik achter een aantal maanden een nodig ga hebben voor een van onze paarden.
En omdat barefoot me zo goed bevallen is wil ik er nog eentje
chimello schreef:Ik vraag me af wat de verschillen tussen de dressuur modellen van barefoot zijn? Zijn er favorieten?
Denk dat ik achter een aantal maanden een nodig ga hebben voor een van onze paarden.
En omdat barefoot me zo goed bevallen is wil ik er nog eentje
Lous schreef:chriske schreef:Hoorde al meer mensen over de barefoot cheyenne, lijkt me opzich ook een fijn zadel
Waar wil je het zadel voor gebruiken? Dat moet je ook meenemen in je keuze. De meeste boomloze zadels zijn niet geschikt om mee te springen bijvoorbeeld.