Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Bootsie schreef:Even alle gebruikte dekjes gesorteerd die morgen opgehaald worden door de dekenwasserij. Kat vond het ook interessant. Heeft iemand dit wel eens gedaan en hoe heb je ze meegegeven?
[ [url=m/e2xUuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Autumnn schreef:_Bootsie schreef:Even alle gebruikte dekjes gesorteerd die morgen opgehaald worden door de dekenwasserij. Kat vond het ook interessant. Heeft iemand dit wel eens gedaan en hoe heb je ze meegegeven?
Hoe? Nou, hier heb je m’n dekje en succes ermee![]()
Niet in plastic oid gedaan
Gianti schreef:Ik zit te twijfelen tussen pa of Sweden rijbroek brooklyn en Karen. Ik ben best smal in mijn taille, heeft iemand een advies welke beter zal passen?
Hoe zaten de retour kosten van Ps of sweden
missK schreef:Hoe vinden jullie de Grace baselayers vallen qua maat?
Ik heb het Anastacia vest in een S en die zit goed. Ik vind dat zo'n baselayer wel mooi aangesloten moet zitten, maar ik ben bang dat ie anders te kort wordt...
Twijfel twijfel...
lideli schreef:Samantha_ schreef:Wat een prachtige collectie!
Iemand ervaring met de PS beschermers? Hoe vallen die?
Ja ik! Heb ondertussen 5 paar gescoord via the HorseletIk vind ze erg fijn. Als ze vies zijn even in de wasmachine en ze zien er weer als nieuw uit. Het bont valt ook niet uit
Mooie set zo Kimley! Hoe ging je proefje?
Tango1979 schreef:missK schreef:Hoe vinden jullie de Grace baselayers vallen qua maat?
Ik heb het Anastacia vest in een S en die zit goed. Ik vind dat zo'n baselayer wel mooi aangesloten moet zitten, maar ik ben bang dat ie anders te kort wordt...
Twijfel twijfel...
Ik vind de Grace net wat strakker en langer dan de Willow. Het stofje is ietsie stugger
Mijn nieuwe precious!!
[ [url=m/LrptIP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prima2Donna schreef:Oef die sale... Hoop dat Agradi overgaat naar -30%. Het is iig al van 20 naar 25 gegaan. Anders toch maar het dekje bij PS bestellen, want dat is nu incl verzenden goedkoper dan bij agradi![]()
@Texas02 ja ik gok dat het dan wel wat groot is. Ik had volgens mij cob springen en cob dressuur onder een 17" springzadel. Nu heb ik weer een 17" springzadel en wel full springen omdat t paard groter is, en daar zou ik niet zo snel full dressuur onder leggen
_Bootsie schreef:Even alle gebruikte dekjes gesorteerd die morgen opgehaald worden door de dekenwasserij. Kat vond het ook interessant. Heeft iemand dit wel eens gedaan en hoe heb je ze meegegeven?