Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Caithlynn schreef:Ik kom mij ook melden.
Heb mijn collectie aardig aangevuld. Ben echt gek van de le mieux dekjes. Zelfs een Stockholm dekje verkocht en er le mieux voor terug
[ [url=m/bSxocD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Peacock loire, ink blue loir(nieuw), suède Citron (nieuw), suède plum (nieuw), navy Corton
[ [url=m/LUHCA4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mulberry mesh (nieuw), Navy mesh, suède champagne (nieuw)
Op de foto mist alleen de navy cotton springen en grey cotton.
Inmiddels een aardige verzameling![]()
En voorlopig ook genoeg hahaha
JenteC schreef:Ik heb zojuist de champagne binnen gekregen![]()
Prachtige kleur, deed alleen wel “pijn” dat ik hem 2 x dubbelgevouwen in een doos bezorgd kreeg![]()
Maar goed, fijn dat hij zo snel binnen is!
Anoniem schreef:Is sowieso geen chilli. Dus dan de mulberry. Dan gaat het over. Ik twijfel enorm of ik mezelf de champagne Loire cadeau ga doen. Vind m zo prachtig maar €60 voor een dekje vind ik echt te gek. Mijn paard zal het aan zijn reet roesten wat hij aan heeft. Maar het is zo moooooi... En nu hij discontinued is/wordt...
Farjen schreef:Granoek, die champagne is echt heel mooi
Leuk dat hier onderling wordt gekocht van elkaar![]()
Lijkt wel meer voor te komen, oplichten dmv zadeldekjes. In een ander topic las ik ook al zoiets
French rose komt hier niet, die is echt lelijk op mijn vosjes![]()
Joki, ik heb een shirt bij H&M besteld, past goed bij de champagne (en dat voor 7,99)
[ [url=m/EPWh52.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn peacock loire is binnen en wauw hij is zoooo mooi![]()
Maar qua kleur is hij echt hetzelfde als mijn suède, ik dacht toch echt dat ik de oude kleur had![]()
Misschien dat ik de suède verkoop
[ [url=m/xqeWOe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zelfs de randjes zijn dezelfde kleur suède
[ [url=m/TXTDFs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Urbiezira schreef:Iemand hier van wie ik zwarte snug boots, voor en achter, maat L kan overkopen? Kan ze online alleen nog maar in het wit vinden, maar vind dat te besmettelijk als ik ze ook wil gebruiken voor de paddock...
JenteC schreef:Ik heb zojuist de champagne binnen gekregen![]()
Prachtige kleur, deed alleen wel “pijn” dat ik hem 2 x dubbelgevouwen in een doos bezorgd kreeg![]()
Maar goed, fijn dat hij zo snel binnen is!