odenxia schreef:hahaha..
Heel gaaf die Ice Blue. Ik wil ook, maar mag niet van mezelfIk ben sterk ik kan dit!!
Je kunt beter nu bezwijken. Kopen zul je het toch wel

Dus waarom
Wachten?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tessawodan schreef:Snowwhite04 schreef:Weet iemand of de Golden Yellow mockneck mooi past bij de Sunny Yellow? Ik dacht namelijk op een foto te zien dat het shirt donkerder was dan het dekje dit jaar, of misschien was het het lichtinval.
Nee past helaas niet mooi
De mockneck is meer okergeel.
Lotte_Wessel schreef:Nou als iemand hier een nieuwe Anky snake pink of Anky snake Bordeaux veelzijdig met bandages wil overnemen moet je maar laten weten. Heb namelijk hier beide liggen en beide nog met kaartjes eraan. Vond hem toch minder zelf en heb teveel dekjes
heyhallohey schreef:Lotte_Wessel schreef:Nou als iemand hier een nieuwe Anky snake pink of Anky snake Bordeaux veelzijdig met bandages wil overnemen moet je maar laten weten. Heb namelijk hier beide liggen en beide nog met kaartjes eraan. Vond hem toch minder zelf en heb teveel dekjes
Wat vraag je ervoor?
Ik zit in de twijfelstand of ik mijn zomercollectie 2020 rose met polo in maat m erbij wil verkopen.
Dacht dat het de roze van de wintercollectie van 2019 was.
Enig idee wat ik ervoor kan vragen?
heyhallohey schreef:Lotte_Wessel schreef:Nou als iemand hier een nieuwe Anky snake pink of Anky snake Bordeaux veelzijdig met bandages wil overnemen moet je maar laten weten. Heb namelijk hier beide liggen en beide nog met kaartjes eraan. Vond hem toch minder zelf en heb teveel dekjes
Wat vraag je ervoor?
Ik zit in de twijfelstand of ik mijn zomercollectie 2020 rose met polo in maat m erbij wil verkopen.
Dacht dat het de roze van de wintercollectie van 2019 was.
Enig idee wat ik ervoor kan vragen?
Annelottedw schreef:Nathalie__ schreef:Ik heb zo’n soort tas van de Ikea en daar kunnen echt wel meer dan 3 dekjes in. En waarschijnlijk veel goedkoper. Misschien ook een optie voor je. Heb geen ervaring met deze van Anky..
Bedankt voor de tip! Ga ik even naar kijken!
Sammiex2000 schreef:Komt er ook weer geel terug? Vind er geel van deze winter wel mooi maar zou graag iets veller willen zoals de Sunny