Buitenzinnig schreef:Grapjassen
Wij maken nooit grapjes
Zag het toekomstige Ghost western zadel met bontje
al voor me. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik kom ook even binnenvallen met een vraag. Ik heb een barefoot cheyenne en zou eigenlijk graag weer eens met mijn pony willen springen. Nou weet ik dat springen met een boomloos zadel niet ideaal is, maar zou het kwaad kunnen om af en toe te doen? Het zal bij lage sprongen blijven en om puntbelasting te voorkomen zal ik de beugels eraf halen. Vroeger heb ik wel eens gesprongen zonder zadel en ook met barebackpad, maar dat lijken me nog slechtere opties. Ik wil uiteraard geen risico's nemen met haar rug, dus als jullie denken dat het geen goed idee is, houden we het gewoon bij ruiterloos springen.
SecretLIN schreef:jetta heb ik gedaan maar kom er niet uit haha ik wil een fork kopen en die in mijn cheyenne laten zetten
[ Afbeelding ]
lijkt me echt gaaf mijn cheyenne rijd heerlijk maar vind zo'n knop gewoon stoer staan en handig om lekker op te leunen haha ben zo benieuwd
Pippaa schreef:Tof Nachtlampje, dat je even kan ruilen. Jij bleef het gevoel houden dat de cheyenne hét toch niet helemaal is?
.