Shirley schreef:Als je een groot genoeg schaap kunt vinden, kun je je paardje ook eens een vrije dag geven[ Afbeelding ]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Als je een groot genoeg schaap kunt vinden, kun je je paardje ook eens een vrije dag geven[ Afbeelding ]
SuperLiesje schreef:Mooie zadels hoor!
Omdat ik voor mijn gevoel toch niet stevig genoeg zat in mijn barrydale maat 2, ben ik op zoek gegaan naar een bruine barefoot London maat 1. Ik dacht er nooit 1 te gaan vinden, maar binnen een week had ik er 1 in huis, ik ben verliefd
Hierbij vast een eerste foto, mijn paard staat er niet op zijn allerknapst opDaarnaast heb ik nog wat ruzie met de ligging van de pad
[ Afbeelding ]
Bralindy schreef:SuperLiesje schreef:Mooie zadels hoor!
Omdat ik voor mijn gevoel toch niet stevig genoeg zat in mijn barrydale maat 2, ben ik op zoek gegaan naar een bruine barefoot London maat 1. Ik dacht er nooit 1 te gaan vinden, maar binnen een week had ik er 1 in huis, ik ben verliefd
Hierbij vast een eerste foto, mijn paard staat er niet op zijn allerknapst opDaarnaast heb ik nog wat ruzie met de ligging van de pad
[ Afbeelding ]
Ik heb er ook altijd ruzie meeMaar nu heb ik de eerste singelstoot uit het lusje gehaald en zit het wel gewoon goed. Misschien een idee?
pmarena schreef:Hè...had je die nog liggen dan??
Ik vind hem echt helemaal super staan!!
Hoe noem je zo'n kleur Fjord ook alweer trouwens?
Nachtlampje schreef:Gewoon de comfort.Gaaf! Welk model is dat antheman?