ik kan me hier ook melden, heb gisteren een wow gekocht. Zwart, flat y bar, hp 1, 17 inch, dgw met tab en stitchline en kleine (bruine) wrongen. Heb het riedeltje uit mijn hoofd geleerd, want ik ben nog niet erg thuis in de termen.
@ 2005 er staan er regelmatig tweedehands te koop. Zo heb ik de mijne ook gevonden voor een klein bedrag. Je zou ook contact op kunnen nemen met de damens van swung. Mss hebben ze er nog wel 1 liggen en willen ze deze verkopen ondanks dat ze met wow gestopt zijn
2005, misschien dat ik er maandag wel een heb voor je, hij zit nu nl aan m'n zadel maar heb het idee dat het voor dit paard helemaal niet nodig is. Zal ik het je laten weten dan?
Nou, mijn zadel helemaal gecheckt, voorsingel is er inderdaad af. HP past hij nog in, maar zal wel een maat groter gaan worden straks. Verder alleen lucht aangepast, was allemaal erg simpel dit keer en zo klaar! Ben er weer bijzonder content mee!
Ik heb een Wow niet geheel nieuw maar nog zeer goed, vorig jaar gekocht bij Eleonora maar die is bruin, paste heel leuk op mijn oude paard, die was donkerbruin, maar mijn schimmel zou leuker staan met een zwarte,
nu heb ik wel eens een zadel wat zwart was maar bruin geworden in het gebruik mooi zwart gemaakt met indringverf, maar zou ik dat ook durven met mijn bruine zadel,?
of is hier iemand die juist een bruine wil en wil ruilen?
het is een 18 inch suede zit, diep curved tree dressuur met bloks erop kussen wil ik eventueel gewoon overzetten die zijn heeel donkerbruin
ohw excuus, dacht dat ik dat wel mocht vragen aangezien er bijna niemand iets op de nieuwe bokt markt zet maar wel hier in het topic veel aangeboden wordt.
Daan_O
Geplaatst: 13-02-12 10:07
Lielle leuk gecombineerd met die kleuren zo!
Ik heb afgelopen weekend de osteopaat even naar mijn zadel laten kijken. Ik mag nu na 7 maanden blessureleed rustig gaan opbouwen maar ik was er al bang voor, de headplate is te smal omdat Ordeal dikker is geworden…
Weten jullie of je ergens een headplate kunt kopen? En wat die eigenlijk kosten? Ik vind het een beetje veel geld kosten om hier speciaal een afspraak met een fitter voor te maken. Ik ga de eerste tijd toch alleen maar stappen onder het zadel, zodra ik meer ga doen laat ik wel een fitter komen maar tot die tijd is alleen een bredere headplate wel voldoende.
Zo ik meld me hier ook maar eens. Ik heb kennis mogen maken met de wow. Beviel me de eerste keren niet echt. Nu mijn balans beter is en ik er laatst op gereden hebt weer... ging het stukken beter.
Ik heb echter een KN zadel... dus gewoon een wolzadel. Echter deze past niet meer goed en nu is zadelpasser geweest en die raad voor mijn type paard met haar "badkuip"ruggetje een luchtzadel aan. dus .... ik zit er serieus aan te denken om een wow aan te schaffen. 2e hands want nieuw vind ik ze onbetaalbaar Ik weet via het model dat ik heb gereden (met dank aan mijn lesgeefster) dat ik wel een extra deep seat wil, met een curved y bar voor mijn merrie en verder... tja .. is het afwachten wat er het beste uitkomt. Lastige is alleen een goede fitter te vinden. Ik ben terechtgekomen bij een collega van Heleen van Dijk... echter doet deze vrouw geen wow dus die probeert te kijken of Heleen van dijk bij mij wil komen (ivm afstand mss lastig)
Iemand tips waar ik op moet letten met aanschaf wow en ervaringen met deze fitter?