Hij staat wel gaaf, al lijken de riempjes (met name de neusriem) zo wel heel smal, dat vind ik wel jammer.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Schangah schreef:_maaike_D schreef:net bericht gekregen van de webshop dat de bruine multi pas EIND mei weer leverbaar is. de zwarte is er wel.
balen...
nog langer wachten
Misschien rechtsteeks uit Engeland laten komen? Ik koop mijn spullen de laatste tijd bij Josie en die komen uit Engeland deze kant uit.
Citaat:begrijp het probleem, maar bij het bestellen kreeg ik te horen dat de levertijd 1 tot 2 weken was, toen werd het begin mei en nu eind mei met de vraag of ik toch niet liever een zwarte wil...
Horseware schreef:Zeker. Voor ons ook, maar vooral voor de klanten. We bieden graag de beste service aan iedereen en vinden het ook erg vervelend dat de gegeven informatie niet altijd correct is en levertijden worden doorgeschoven.
Ik denk dat de hoofdstellen beter verkocht worden dan Horseware had ingeschat. Eind vorig jaar/begin dit jaar was de Competition niet leverbaar. Dat heeft toen ook een tijdje geduurd. Nu is er met de levering van de Competition geen probleem meer, maar is het de Multi, en dan met name de bruine Multi in maat cob. Helaas net degene die jij wilt.
We blijven overigens zeker een vinger aan de pols houden zodat hij direct onze kant op komt als Horseware weer kan leveren.