Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
DubbelDun schreef:Dat ziet er niet fijn uit.
Bestaat er niet zoiets als een huidhardener, net als er hoefhardener is.
Persoonlijk zou ik zo niet gaan rijden tot het helemal over is.
SecretLIN schreef:zou zelf liefst roze of paars.. maar weet iemand die bruin zoekt! wat is de levertijd
[***] schreef:Buitenzinnig schreef:Iets wat in mij opkomt.
Je hebt van die "buikbanden" die in de dressuur worden gebruikt zodat paarden geen plekken krijgen van sporen.
Is zoiets misschien een idee?
Daar heb ik ooit eens wat van gezien ja, eens kijken hoe dat juist zit, misschien wel fijn tot alles goed dicht is ofzo.
silversomali schreef:SecretLIN schreef:zou zelf liefst roze of paars.. maar weet iemand die bruin zoekt! wat is de levertijd
Ik heb die van mij in een duitse webshop besteld, die hadden een boel kleuren op voorraad (dus ook roze). Ze verzenden alleen niet in NL dus je moet wel iemand in DE kennen die het voor je doorstuurt. Gelukkig woont mijn broer daar, ik had hem binnen een week binnen
[ [url=m/Ttp7OP.jpg]Afbeelding[/url] ]
paleoceen schreef:We kan mij helpen aan de contact gegevens van iemand die mijn bv barefoot cheyenne kan controleren cq aanpassen voor onze schwarzwalder fuchs? Ik woon in Twente.
pmarena schreef:paleoceen schreef:We kan mij helpen aan de contact gegevens van iemand die mijn bv barefoot cheyenne kan controleren cq aanpassen voor onze schwarzwalder fuchs? Ik woon in Twente.
Je kan altijd even contact opnemen met 1 van de Barefoot wederverkopers om te vragen naar de mogelijkheden van een controle?
En anders even een week of wat afwachten over nader bericht over de toekomst van de boomloos zadelpasservice... achter de schermen wordt er druk aan gewerkt maar het is aan Lilianne wanneer ze kan melden hoe het daar verder mee zal gaan
Runa schreef:Is er een probleem met je cheyenne dan, paleoceen? Ik heb zelf ook een cheyenne op mijn schwarzwalder gehad, misschien kan ik met je meedenken?
[***] schreef:Ah ok, op die manier. Nuja, dit gaf geen problemen die keren dat ik met het dekje gereden heb (denk max 5x) en nu zit de probleemzone ook een stuk lager.
Edit; zo ziet het er trouwens uit.
[ [url=m/K0yGbq.jpg]Afbeelding[/url] ]
(de rechter 2, links is oud)
Heb er vandaag zinkspray op gespoten maar verder niks gedaan. Morgen eens kijken om een stukje te rijden met spray en hoes.
Einder schreef:[***] schreef:Ah ok, op die manier. Nuja, dit gaf geen problemen die keren dat ik met het dekje gereden heb (denk max 5x) en nu zit de probleemzone ook een stuk lager.
Edit; zo ziet het er trouwens uit.
[ [url=m/K0yGbq.jpg]Afbeelding[/url] ]
(de rechter 2, links is oud)
Heb er vandaag zinkspray op gespoten maar verder niks gedaan. Morgen eens kijken om een stukje te rijden met spray en hoes.
Oei..
Ik zou echt voor een ander singelsysteem kiezen in dit geval. De H-singel van WoW, Expandgirth van Marjoman, of een brede lederen met wol gevoerd..
[***] schreef:Jij haalt ook meteen de goedkoopste oplossing eruit
Ik ga het bekijken, maar tot nu toe is het altijd maar tijdelijk geweest dus hopelijk nu ook