Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Art_Ificious schreef:Aah vervelend. Ik begin te twijfelen tussen de quevis en de barefoot London.
Ohja, zo zit ik trouwens op mijn Ghost quilty.
[ [url=m/To1t4h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IHVtvW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/snRjdY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat ziet er toch netjes uit???
Elodie schreef:dankjewel! tja ik ben ook echt heel erg aan het twijfelen... ik ben 14 dus geen zware ruiter, wel heb ik al een (half) bejaarde IJslander staan (21) , we houden van afwisseling, af en toe met een gewoon zadel, bbp, zonderzadel, ernaast ect. ik ga het zadel dus niet heel vaak gebruiken, max 1/2x in de week, vandaar dat ik niet een hele dure ga kopen
Elodie schreef:dankjewel! tja ik ben ook echt heel erg aan het twijfelen... ik ben 14 dus geen zware ruiter, wel heb ik al een (half) bejaarde IJslander staan (21) , we houden van afwisseling, af en toe met een gewoon zadel, bbp, zonderzadel, ernaast ect. ik ga het zadel dus niet heel vaak gebruiken, max 1/2x in de week, vandaar dat ik niet een hele dure ga kopen
Kwetal schreef:Duidelijk veel te kort inderdaad...