Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kwetal schreef:Art_Ificious schreef:Aah vervelend. Ik begin te twijfelen tussen de quevis en de barefoot London.
Ohja, zo zit ik trouwens op mijn Ghost quilty.
[ [url=m/To1t4h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IHVtvW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/snRjdY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat ziet er toch netjes uit???
Elodie schreef:dankjewel! tja ik ben ook echt heel erg aan het twijfelen... ik ben 14 dus geen zware ruiter, wel heb ik al een (half) bejaarde IJslander staan (21) , we houden van afwisseling, af en toe met een gewoon zadel, bbp, zonderzadel, ernaast ect. ik ga het zadel dus niet heel vaak gebruiken, max 1/2x in de week, vandaar dat ik niet een hele dure ga kopen
Elodie schreef:dankjewel! tja ik ben ook echt heel erg aan het twijfelen... ik ben 14 dus geen zware ruiter, wel heb ik al een (half) bejaarde IJslander staan (21) , we houden van afwisseling, af en toe met een gewoon zadel, bbp, zonderzadel, ernaast ect. ik ga het zadel dus niet heel vaak gebruiken, max 1/2x in de week, vandaar dat ik niet een hele dure ga kopen
)

Vind het een normale vraag bij een tweedehandszadel. Gewoon om te weten wat je kunt verwachten qua slijtage en hoelang hij nog mee zou kunnen. Ik zou zeggen hoelang je hem al hebt en inderdaad hoevaak per week je er gemiddeld mee rijd.
.
Denk dat 50 of 55 cm wel goed zal zijn,40 is in elk geval echt te kort.. Kwetal schreef:Duidelijk veel te kort inderdaad...

dan moet ik dat voorstellen aan de eigenares Maar hoe kan ik de juiste maat bepalen?