Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Helenalena schreef:Hier ook erg herkenbaar!! Het is inderdaad flink zoeken, al helemaal als het je eerste boomloos is..Gelukkig hebben we dan dit forum nog.
![]()
Naar aanleiding van het verhaal hier over de C-singel die niet netjes aansluit.. heb mijn instructrice dus op het paardje laten rijden.. en ik zag het bij mijn singel dus ook!! Ik moest wel goed kijken, maar toch..Next problem.. hahahaha.. pmarena zei hier al eerder dat de singel niet lekker leek te zitten ivm de gespen, dus nu toch echt opzoek naar een andere singel.
Pmarena had een andere optie, maar dan zou er ook bij mij eerst een geldboom moeten komen.. (ben ook even de naam kwijt). Zit dan toch te denken aan de elastische bf singel.. moet namelijk wel een singel van minimaal 85cm hebben, iemand een idee?? Hope so..
Edit: het liefst een lederen singel..
Pippaa schreef:O jee, die C singels leken dé oplossing, maar zijn het voor sommigen dus toch niet. Jammer! Ik ben nog steeds heel erg tevreden en mijn paard ook. De paarden van jullie hebben de buik gewoon niet dik genoeg
Jetta schreef:Ik hou het bij ronde paard op een anatomisch gevormde dressuursingel. Gaat echt top nu. Kost wat, maar dan heb je ook wat