Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roulette_ schreef:Ben er gisteren geweest en ze hebben inderdaad ontzettend veel ES liggen. Wilde eindelijk de champagne kopen, maar kwam een Kentucky velvet in dezelfde kleur tegen die ik mooier vond.
ES shirt nog gepast, maar ik ben het eens met eerdere opmerkingen; wat een slechte pasvorm. Gelukkig was er nog een LeMieux shirt in de juiste kleur die wel goed zat.
Hoorde vertellen dat nieuwe items al bij de nieuwe winkel worden geleverd, maar geen idee of dat ook zo is voor de Monaco Blue.
Marieke1495 schreef:Roulette_ schreef:Ben er gisteren geweest en ze hebben inderdaad ontzettend veel ES liggen. Wilde eindelijk de champagne kopen, maar kwam een Kentucky velvet in dezelfde kleur tegen die ik mooier vond.
ES shirt nog gepast, maar ik ben het eens met eerdere opmerkingen; wat een slechte pasvorm. Gelukkig was er nog een LeMieux shirt in de juiste kleur die wel goed zat.
Hoorde vertellen dat nieuwe items al bij de nieuwe winkel worden geleverd, maar geen idee of dat ook zo is voor de Monaco Blue.
Ja die liggen inderdaad al bij de nieuwe winkel. Maandag komen ze online
Jenara schreef:Met hoop van zegen ga ik het wagen om dit te vragen in dit topic.
Zou er iemand voor mij 2 oornetjes maat cob willen kopen bij de hypostore winkel en mij opsturen?
Het is voor mij 3u enkele reis en ik heb de komende maand echt geen tijd voor zo'n tripje, maar het zou zo fijn zijn om deze te kunnen scoren met de huidige kortingen!
Ik zou je echt eeuwig dankbaar zijn
Tango1979 schreef:Hihi ik denk dat je die van mij hebt overgekocht! Ik wil helemaal over naar PS, had alleen dat ene ES dekje.