Is er toevallig iemand die zijn/haar Ghostpad zonder scheerwol met inkeping/Kifrapad wilt ruilen met mijn Ghostpad met scheerwol met inkeping?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SarahIlse schreef:Is inclusief pad & beugels en riemen, Art_Ificious.Kom je toch heel wat goedkoper uit. Zadel is overigens maar 2 maanden gebruikt.
Is er toevallig iemand die zijn/haar Ghostpad zonder scheerwol met inkeping/Kifrapad wilt ruilen met mijn Ghostpad met scheerwol met inkeping?
Art_Ificious schreef:Hm maar was wel vetleer. De gjost die ik heb is nubuck en weet niet of vetleer meer grip verleent?
In ieder geval denk ik erover na. Ik ben vrijdag bij mijn kennissen dan bespreek ik even.
Als ik goed gelezen heb is de quevis de Firenze met korte zweetbladen, dus een dressuur model? (Buitenzinnig???)
Kan hiermee dan gesprongen worden of gebruik ik daarvoor toch beter de quilty?
Anders als mijn kennissen een overeenkomst hebben met mij en ik mag deze quevis kopen is het beter dat ik de que is voor Harley houd aangezien hij nog te jong is om echt te springen onder zadel. Dat wil ik er namelijk pas over 2 jaar bijnemen.
Sheran schreef:Grappig bedacht met die beugels! Ik sla ze over het zadel en doe ze dan altijd gewoon onder mijn zadelhoes.
Pippaa schreef:Daphneeeej, mooi zadel! Had jouw paard een (ietwat) doorgezakte rug? Heeft de BM daar een mooie pasvorm voor?
Atent, mooie hoes