Nee hoor, helemaal niet. Als je het echt wil weten is het voor mij ook al weer een tijd geleden Vind het alleen erg vreemd dat je geen foto's wil plaatsen omdat de rest allemaal eskadron is.
Maar wat heeft het er verder mee te maken wat jij van eskadron vind Vonneke? Het gaat er toch om dat het raar is dat iemand zijn setjes niet meer durft te showen omdat de rest eskadron heeft?
Het is wel zo dat er bijna niet meer een compliment wordt gemaakt over andere spullen... Terwijl als je eskadron showt iedereen wel een complimet geeft.
Anoniem
Geplaatst: 25-07-14 16:05
Jadeleigh263 schreef:
Het is wel zo dat er bijna niet meer een compliment wordt gemaakt over andere spullen... Terwijl als je eskadron showt iedereen wel een complimet geeft.
Volgens mij heb jij het bij het juiste eind. Valt me al meermalen op
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 25-07-14 16:07
Dan is dat een verbeterpunt!! Maar eigenlijk is dit ook niet het topic waarin je mag zeggen wat een leuk dekje toch?!
Anoniem
Geplaatst: 25-07-14 16:09
Nee, maar een opmerking maken over iemand zijn foto is natuurlijk wel vriendelijk en leuk!
Naja, zo zijn mij wel meer dingen opgevallen in dit topic. Doet me erg denken aan de middelbare school en aan wat populair is en wt niet
Anoniem
Geplaatst: 25-07-14 16:18
Is mij ook wel opgevallen idd, als er Eskadron voorbij komt zijn er heel veel reacties. En bij iets van een ander merk vaak minder. Ik zou het alleen daarom niet laten om andere spullen ook te laten zien.. Ik vind juist de oudere collecties van Eskadron mooi en deze nieuwe veel minder, daarom koop ik nu ook vaak andere merken. Maakt niks uit toch? Eskadron is niks super bijzonders oid.. alleen nogal populair ineens.
Hier mijn paard in zijn springset, toevallig wel Eskadron. Zadel, hoofdstel en dekje zijn nog aardig nieuw!
Het valt mij ook op inderdaad dat als iemand eskadron laat zien er allemaal reacties op komen en op andere dingen niet. Ja eskadron is mooi, maar er zijn zo veel andere mooie dingen die ik voorbij zie komen en daar word veel minder op gereageerd.
Ik heb het gevoel dat je een beetje een status krijgt als je eskadron gebruikt.
Splendesco
Geplaatst: 25-07-14 16:49
Mooi hoor Steffie, nu kan je lekker op pad met Chique!
romyloverrr
Geplaatst: 25-07-14 16:52
Ja, dat geloof ik ook! Eigenlijk van de zotte toch? Ik heb ook alleen eskadron halsters, voor de rest niets.
Want voor dekjes ED heb ik liever BR of scapa. Die zijn van veel betere kwaliteit, en niet zo ''populair''. Ik ben niet echt iemand die eskadron setjes wil hebben omdat het eskadron is
Over niet eskadron setjes gesproken. Mijn BR brown sugar set.
Mensen zijn kudde-dieren, dat is het hele idee achter de eskadron en animo hype. In 'mijn' setjes-tijd, een jaar of 5 á 6 terug, was eurostar en scapa superdupercool.
Ik vind Eskadron niet eens mooi.. Alleen de brilli's en sommige dekens. En soms een enkele pad, het meeste vind ik verschrikkelijk lelijk, daarnaast is de kwaliteit van eskadron best wel prut en staat prijs-kwaliteit-service echt totaal niet in verhouding. Doe mijn dan nog maar liever harry's horse, prijs-kwaliteit verhouding heeft daar nog enig verband en HH heeft soms hele leuke dingen. Wat dekjes betreft blijft Scapa nog altijd mijn all-time favourite.
Waar sommige zich druk over maken. iedereen mag toch kopen wat hij of zij leuk vindt? Ik heb niet 1 bepaald merk voor iets. Ik heb wel veel eskadron dekjes maar dat is omdat ik ze mooi vindt. Ik had vorige week een br event dekje gekocht maar die is niet zo stijf als de dekjes van eskadron.
En daarbij gewoon posten hoor. Als jij andere merken beter vindt dat is toch jou eigen keus?
Ja, scapa is ook mijn favoriet! En dan vooral de ''oude'' (old pink, oranje, pistache) Di vind ik eigenlijk veel mooier dan eskadron dekjes. Kwa halsters vind ik eskadron wel heel mooi.
peter_pan_
Geplaatst: 25-07-14 17:19
Nou nou, niet zo netjes te veronderstellen dat iemand die de populariteit van Eskadron in vraag stelt, dat doet omdat ie t niet zou kunnen betalen...
Nuja, omdat we er toch over bezig zijn: hier dan een deel van mijn harnachement. Hoofdstellen, zadels, trainingscaps, winterdekens, andere zooi.... liggen op stal of ergens anders opgeborgen.
De dressuurdekjes: (missen een 7-tal die op stal liggen. onderaan ook de 2 springsingels en de uitrijdekens)
De 'wedstrijdkast', met wedstrijddekjes, wedstrijdhoofdstellen, wedstrijdlaarzen en -cap, witte beenbescherming, wedstrijdjasjes,... :
Bandages, zweetdekens, peesbeschermers en strijklappen, 3 paar trainingslaarzen... en dan nog de vzh/springsetjes. Best wel een beetje over the top, gezien ik de laatste 5 jaar misschien 15 keer met mijn springzadel heb gereden...