Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Fangio, classic but pretty![]()
Ik twijfel nog steeds over die bluebell mesh.. Vandaag voor het eerst met mijn sage mesh gereden en paard was toch wel goed nat eronder.. Ik vind hem zo mooi maar ik pak zo weinig felle kleurtjes... Twijfel twijfel![]()
Plop, pijnlijk dat rollen met je dekje![]()
Zoals ik al zei, vandaag voor het eerst de sage mesh gebruikt![]()
[ [url=m/gOH2HA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oretha schreef:Is er iemand die interesse heeft om mijn suède chilli red ZGAN te ruilen tegen een andere kleur? Vind de chilli niet zo mooi op mijn paard.
kaylee schreef:Oretha schreef:Is er iemand die interesse heeft om mijn suède chilli red ZGAN te ruilen tegen een andere kleur? Vind de chilli niet zo mooi op mijn paard.
Ik heb een classic Loire in het roze (frensh Rosé dacht ik?) ook zgan die nu in de kast blijft liggen.
Zou ik wel willen ruilen mocht je interesse hebben
Farjen schreef:Ik heb wat dekjes en baselayers te koop van Lemieux. Dus een advertentie gemaakt, nu krijg ik een bericht van iemand die interesse heeft maar zelf heeft ze dezelfde kleuren te koop (in dezelfde maat)![]()
Op de Facebook pagina van Lemieux staat het ook vol met advertenties van haar. Iemand ervaring hiermee? Ze is van Belgie
Nickeltje, nieuw zadel is een hele goeie reden om een nieuw dekje te kopen![]()
Yentlshots, zo mooi die truffleMaar ik heb al de mink, champagne en nog 2 beigetinten van een ander merk. Mocht ik die ooit voor een prijsje tegenkomen
![]()
Gerardyolo, mooi! Ik kwam jullie foto al tegen op Instagram