Ideaal die vergelijkjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DinkeyGirl schreef:Maritelisab schreef:De Anemone blijft hier ook favoriet. Zo’n mooie kleur!
De Emerald lijkt inderdaad blauw. Maakt hem niet minder mooi, staat echt prachtig!
De Soft Rouge staat hier nog op mijn wensenlijstje. Ben alleen bang dat hij qua kleur weer veel op de Renaissance lijkt..
De vergelijk van de Midsummer Blue zorgt er voor dat ik die toch misschien ook nog wil hebben. Heb nog geen lichte kleur blauw in de collectie
Hij is wel iets anders:
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:De Hortensia Floret is er al, direct maar in gebruik genomen en hij is zooo mooi!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Maartje_M schreef:Maritelisab schreef:
Ik zat even te kijken naar wat voor optoming je hebt, maar is denk ik een los bitje en een halster? Ik dacht even dat AI weer wat geks had bedacht![]()
Mooie dekjes komen er weer voorbij, dit topic blijft echt heel slecht voor mijn dekjesstapel
Dais_ schreef:Texas02 schreef:De Hortensia Floret is er al, direct maar in gebruik genomen en hij is zooo mooi!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Blijft hij bij jou mooi liggen? Aangezien er geen lusjes aanzitten en de lus voor de singel geen 3 kleine lusjes bevat gaat hij bij mij altijd schuiven/opfrommelen. Doet verder niet 1 dekje. Echt jammer want ik pak hem daardoor minder snel terwijl hij echt mooi is!
Echt een prachtige kleur!
was gister in de EJ en dit was de enige kleur die ze niet hadden en daar baalde ik van haha

komt goed haha, het voelde iig fijn
Wel een interessant kleurtje, de roze!

en het blauwe shirtje ernaast hoort er ook bij
Ik denk haast dat ik hem ga bestellen!