Ik vind m juist prachtig Lekker simpel en eenvoudig Die endurance torsion dus nu op de markt staat is ook al zo'n mooi minimalistisch ding! Jammer alleen dat ik er op mijn bollie niet op kan zitten...
Daar ga ik in mee. En daarnaast ook het uiterlijk vind ik echt niet mooi. Die op de Boktmarkt vind ik dan wel nog iets hebben als ik nog Engels zou rijden.
Marcella
Geplaatst: 24-06-14 19:41
Idem al ben ik dan wel alleen nodig voor buitenritten.
Ik vind juist zulke platte kleine zadeltjes steviger zitten dan grotere dingen, omdat je met een groter deel van je been direct tegen je paard aan zit Maar moet ook zeggen dat mijn ponymans heel erg braaf is, als hij al een keer wil stuiteren doet hij dat in de wei en niet met mij er op, gelukkig
Anoniem
Geplaatst: 24-06-14 20:34
Ik heb een maat 2 gevonden
Nu twijfel ik daar dus tussen
Aangezien ik broekmaat 4042 heb, word 2 dan niet te groot?
SuperLiesje
Geplaatst: 24-06-14 20:36
Zo vanaf de foto's die ik van de ghosts heb gezien vind ik ze er ook erg goedkoop uitzien, ik denk steeds dat ik naar n prototype zit te kijken waar nog vanille aan afgewerkt moet worden. Er zijn vast mensen en paarden die het heerlijk vinden, maar t oog wil toch ook wat
Beloven, er is maar 1 manier om daar achter te komen en dat is testen. Niet alleen je broekmaat bepaald of een maat goed voor je is maar bijvoorbeeld ook de lengte van je (boven) benen
Geryon
Geplaatst: 24-06-14 20:45
Beloven schreef:
Ik heb een maat 2 gevonden
Nu twijfel ik daar dus tussen
Aangezien ik broekmaat 4042 heb, word 2 dan niet te groot?
Lijkt mij niet hoor! Ik zit normaal in maat 2 met mijn 38/40.
@beloven: je kunt een zitting wel verkleinen, niet vergroten. Dus ik zou eerder kiezen voor de grotere maat
Marcella
Geplaatst: 24-06-14 20:51
Ik zit met mijn 38/40 in een barefoot Cheyenne maat 1.
Pippaa
Geplaatst: 24-06-14 21:10
Beloven, zit je graag ruim? Dan zou ik je een maat 2 aanraden.
Ik vind de Ghost van bokt markt wel heel erg gaaf. Moet ook echt op mn handen zitten om hem niet te kopen. Maar aan de andere kant zal hij wel heel ielig lijken op mijn hele bolle buiken pony, dus daarom koop ik hem niet
Inderdaad gelukkig zoveel mensen zoveel wensen Ik snap dat hij er wat goedkoop uitziet, maar (niet om van alles goed te praten uiteraard) vertekend het beeld wat door de flits. Er lijkt een blauwe gloed op te zitten, maar het is van een heel fijn zacht materiaal, maar wel heel stevig. Ik zit ook graag heel vrij, zo weinig mogelijk zadel voor mij. Dat gedwongen of veel wrong, nee, niet aan mij besteed.
Ondertussen rijd ik al 4 jaar rond op mijn barefoot Cheyenne maat 0. Echter sinds kort een nieuwe/jonge pony. Ik merk dat ik met mijn Cheyenne nogal moeite heb om de hulpen goed door tegeven met het bak werk. Graag wil ik boomloos blijven rijden, omdat mijn pony nog erg gaat veranderen qua bespiering en bouw. Ik twijfel of ik niet over moet stappen naar een ander merk boomloos. Zijn er mensen die ervaring hebben met zowel de barefoot Cheyenne en de trekker?