Maar ik kan wel een groter dekje gebruiken juist, hoewel ik vooral het zadel heel klein vind lijken?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimley schreef:Famke0506 schreef:ik ben echt geneigd om al mijn ps dekjes te verkopen. Is toch ook niet leuk meer om te kopen zo
Want omdat je de nieuwe niet mooi vind.. moet je de oude verkopen?
Die logica snap ik niet
PSvanLot schreef:Leliesan schreef:@PSvanLot, dat heb ik inderdaad net maar gedaan.. hopelijk is alles goed gegaan. Had best wel veel dekjes besteld met al die kortingenkon het gewoon niet laten haha
Haha wat is veel?
candalisa schreef:7 wow! Dan voel ik mij al beter met 2! Maar heb al wat oude dekjes verkocht en nog een paar te koop staan dus dacht vond ze zo mooi nu mag het
Heb ik trouwens korte armpjes of vallen de vesten over het algemeen wat lang bij de mouwen?
candalisa schreef:7 wow! Dan voel ik mij al beter met 2! Maar heb al wat oude dekjes verkocht en nog een paar te koop staan dus dacht vond ze zo mooi nu mag het
Heb ik trouwens korte armpjes of vallen de vesten over het algemeen wat lang bij de mouwen?
ivy_power89 schreef:Leliesan, ik heb er 4 besteld....
Idd voor die prijs mét die kortingscode er nog bij kon ik het echt niet laten liggen....
In de bevestigingsmail stonden de prijzen er achter, gemiddeld 16 euro voor een dekje, daar heb je niet eens een simpel harry's horse dekje voor
Leliesan schreef:ivy_power89 schreef:Leliesan, ik heb er 4 besteld....
Idd voor die prijs mét die kortingscode er nog bij kon ik het echt niet laten liggen....
In de bevestigingsmail stonden de prijzen er achter, gemiddeld 16 euro voor een dekje, daar heb je niet eens een simpel harry's horse dekje voor
Ja, inderdaad, bij mij zaten er dekjes tussen die nu 11,80 kostte… daarvoor kon ik ze toch echt niet laten liggen. In totaal incl verzendkosten 145 euro voor 9 dekjes. Echt bizarre prijzen als je bedenkt dat sommige dekjes eerst 99 euro per stuk waren