En hoeveel echt goed passende boomzadel denk je dat er zijn Maar leg de opmerking van je lesgever even naast je neer en kijk of je er eens wat van verschillende merken kunt proberen
Nouja gewoon recreatief, beginnende wedstrijdjes etc.
Dus zeg beetje spinnen, stops etc.
Zat zelf te denken om hem gewoon aan te schaffen en dan langzaam aan door te sparen :p
Marcella
Geplaatst: 23-06-14 21:47
Hij zit ook geweldig.
Maar het mooiste is dat ik het zadel zonder kruk boven mijn hoofd kan tillen. En ja unieke kleurcombi ook nog eens, maar super bijpassend bij maffe fjorden monster.
De barefoot Cheyenne drytex. En ja ponylief staat in de spaarstand en was aan het opladen voor het rijden.
@Beloven: als hij gewoon goed ligt (en jij er netjes recht op zit) zou dat volgens mij toch echt geen probleem moeten zijn. Kan me voorstellen dat barrelracen of aan koeien sjorren nu niet echt ideaal is, maar (recreatief) reining/pleasure rijden moet goed kunnen.
Marcella
Geplaatst: 24-06-14 09:03
Nee heb 2 zadels die ik echt gebruik en dat zijn de barefoot Cheyenne en de hidalgo Milwaukee. En voor de rest mijn dressuurzadel (met boom) die nog te koop staat en een antiek 15" Lewa zadeltje die niet te koop is.
Hai, nee, singel zat echt goed om: bolle kant naar voren, holle kant naar staartzijde. Anders hadden de singelgespen nóg meer naar voren gezeten. Ik denk dat Karels bolle buik verder naar achteren begint, en ik dus met een rechte singel het best uit de voeten kan, nu ik er eens goed over nagedacht heb. De C gaat dus vertrekken, hoe mooi die ook is. Het is denk ik gewoon het foute model voor Karel. Tnx voor het meedenken!
Er is een zwarte Florac in nubuck lorica binnen gekomen. Zeer nette afwerking, 2 mogelijkheden om de beugels op te hangen, ringetjes om zadeltassen aan te hangen en deze zijn ook verstelbaar door klittenband.