Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Onley, als je er tijd voor hebt, probeer even de FAQ op mijn website (zie link in onderschrift) door te lezen, want daar staan al dat soort dingen in van wel of geen VPS, en hoe je de juiste maat kiest, hoe je kunt zien of het zadel goed ligt....dat soort dingen. Is wel fijn als je er wat vanaf weet
Zinzi_jewel schreef:Ik sta in twijfel wat te doen voor mijn jonkie .
Zie hier zacels voorbij komen , als ik dat zo op mijn mupke leg dan wordt ze nog eens 20 cm groter .
Hoe lang duurt dat inrijden van een zadel ?
En ik blijf het een gek idee vinden een harde stugge pommel .
Zou voor mij best een maatje 2 mogen hebben maar paarden kunnen niet meer als 17. Inch hebben op de rug is dik 40 cm en dat is heel weinig lijkt me de BF zadels zijn allemaal langer . En breed .
Wat zouden goede boomloos opties zijn ?
Zie hier zacels voorbij komen , als ik dat zo op mijn mupke leg dan wordt ze nog eens 20 cm groter .
Zou voor mij best een maatje 2 mogen hebben maar paarden kunnen niet meer als 17. Inch hebben op de rug is dik 40 cm en dat is heel weinig lijkt me de BF zadels zijn allemaal langer . En breed .
Akshay schreef:De christ pad was met inlagevakken. Wat die destijds kostte.. christ-geld weet ik nog. Veel :p . Gekocht bij pmarena die er daar toen een stel van had. Die pad was gigantisch knuffelbaar en fijn, dat weet ik nog. Dit is al 4 jaar terug geloof ik..
Zinzi_jewel schreef:Dank duhelo , maar toch heb ik paarden gezien onder bodemloze zadels waarbij het leek alsof ze wel last hadden van de lengte . Zou het eens moeten testen een keer op mijn grote merrie . Die geeft zoiets meteen aan !