Anatomische hoofdstellen (o.a. Rambo Micklem)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IpilyaNLJarig

Re: Anatomische hoofdstellen (o.a. Rambo Micklem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-16 23:49

Ik heb mijn frontriempje los ergens besteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 21:23

Heeft iemand misschien een foto van de micklem waarbij 't ringetje op de neus is weggehaald, zodat je ermee op wedstrijd mag? Ik vind het zo ideaal dat je er ook bitloos mee kan rijden maar wil ook op wedstrijd met bit en wil graag zien of dat wel mooi is, als je het ringetje weghaal of dat je er niets van ziet?

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 21:38

Had hier laatst gevraagd waar de hulpstukken voor bitloos te krijgen zijn. Zou bij de multibridle erbij moeten zitten.

Heb voor mn verjaardag de rambo micklem multi gekregen (hheeeeel lief) maar zat niks voor bitloos bij. Wel twee riempjes voor bit.... Dus morgen divoza even bellen. Iemand vaker gehad?

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-16 22:29

Euforie schreef:
Heeft iemand misschien een foto van de micklem waarbij 't ringetje op de neus is weggehaald, zodat je ermee op wedstrijd mag? Ik vind het zo ideaal dat je er ook bitloos mee kan rijden maar wil ook op wedstrijd met bit en wil graag zien of dat wel mooi is, als je het ringetje weghaal of dat je er niets van ziet?

Afbeelding

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 10:00

finnens schreef:
Had hier laatst gevraagd waar de hulpstukken voor bitloos te krijgen zijn. Zou bij de multibridle erbij moeten zitten.

Heb voor mn verjaardag de rambo micklem multi gekregen (hheeeeel lief) maar zat niks voor bitloos bij. Wel twee riempjes voor bit.... Dus morgen divoza even bellen. Iemand vaker gehad?

Wat een lief cadeau.
Zou inderdaad even bellen want bij mij zat het er wel bij.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 10:05

Voor het bit horen 4 riempjes erbij (2 paren.) heb je dat wel?

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 10:45

Saaams schreef:
Voor het bit horen 4 riempjes erbij (2 paren.) heb je dat wel?

Dat heb ik wel inderdaad! Mn vriend had speciaal de multibridle gedaan omdat ik bitloos rijd. Ze zijn vandaag weer open dus ga er even achteraan want het hoort er dus wel bij..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 11:54

Djeradalover schreef:
[naam] schreef:

[ [url=m/uVcHZb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je ziet er dus niets van?! Zo op de foto iig niet.

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 17:09

Euforie schreef:
Djeradalover schreef:

[ [url=m/uVcHZb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je ziet er dus niets van?! Zo op de foto iig niet.

Klopt idd! Kan ook een foto van de neusriem nog maken evt als je wilt maar je ziet er echt nagenoeg niks van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 17:59

Top! Dan ga ik toch maar voor die denk ik. Enige jammere eraan vind ik dat het koperbeslag is, ipv zilver maar goed, dat is maar voor 't oog.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 13:03

Oké divoza levert geen hulpstukken voor bitloos bij de miltibridle en ze wist niet waarom niet :(

Dus ga hem terug brengen en ergens anders bestellen waar dat wel kan.. of heeft iemand hier een kinriempje die niet gebruikt wordt en die ik over kan kopen?

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 13:15

Typisch divoza.. :n
Ik heb hem bij de Epplejeck weg en daar zat het gewoon netjes bij.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 13:17

finnens schreef:
Oké divoza levert geen hulpstukken voor bitloos bij de miltibridle en ze wist niet waarom niet :(

Dus ga hem terug brengen en ergens anders bestellen waar dat wel kan.. of heeft iemand hier een kinriempje die niet gebruikt wordt en die ik over kan kopen?

Agradi levert het wel!

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 13:17

finnens schreef:

Roosje_ zegt dat het bij Epplejeck wel zo is, en ze hebben daar nu ook kortingen lopen. dus wellicht is dat een optie?

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 13:22

finnens schreef:

Wat een lariekoek van Divoza! De multi wordt toch gewoon standaard vanuit Horseware geleverd inclusief hulpstukken, had er van de zomer nog een complete van in handen in een Divoza filiaal...en lijkt me stug dat ze die bij Divoza uit de verpakking gaan halen? Prutsers. Vervelend voor je! Epplejeck en Agradi hebben ze wel iig, ook betere service. Wel even letten op de prijs bij Agradi, die knoeien nog wel eens met de kortingen.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 13:31

Ik lees al een tijdje mee maar divoza bestel ik nooit meer!

Had een zadel besteld, zou de volgende dag geleverd worden maar niks binnen
Dus ik nam contact op en toen was het zadel toch niet op voorraad. Zou twee weken duren maar wist deze persoon niet zeker. Dus ik heb gebeld waarom ik ook geen bericht kreeg dat het niet voorradig was. Vervolgens na veel aandringen kreeg ik te horen dat de levertijd minimaal 6 weken was!!! Ik heb het zadel meteem geannuleerd. Werd ook echt slecht te woord gestaan.
Lees voor de grap de recensies op fb eens.
Nee beter epplejeck die zijn veel fijner in communicatie!

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 13:44

Ik heb ook een micklem, maar ik twijfel of de neusriem niet een gaatje hoger mag.
Afbeelding

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 21:40

Mag wel, maar kijk even goed dan of de jukbeenderen vrij blijven.
Ik vind het op zich zo ook niet verkeerd zitten.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 21:51

Ik zou hem zo laten denk ik, hij zit netjes nu en als je hem hoger doet denk ik inderdaad dat hij op de jukbeenderen komt te liggen zoals hierboven gezegd.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 21:54

Meer mensen met slechte divoza verhalen hier :P Ik ga bij epplejeck kijken, bedankt voor de tip. En er loopt inderdaad een kortingsactie dus dat is mooi meegenomen!

Vind de laatste er netjes uit zien hoor, zou hem niet hoger doen.

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 22:16

Oke, dankjulliewel :)

MJ95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:47

Ik heb paar uur geleden de Competition versie besteld. Nu hopen dat het past. Fjord heeft iig neusriem maat FULL, maar qua bakstukken moeten er vaak weer gaatjes bijgeknipt worden als ik een FULL heb. Hoeveel cm moet de neusriem ongeveer onder de jukbeenderen zitten? Heb de Engelse beschrijving wel gelezen in dit topic, maar daar kwam ik niet helemaal uit.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:53

Aansluitend aan het jukbeen, maar niet eroverheen. :)

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 10:59

xRidderhoeve schreef:
Ik heb paar uur geleden de Competition versie besteld. Nu hopen dat het past. Fjord heeft iig neusriem maat FULL, maar qua bakstukken moeten er vaak weer gaatjes bijgeknipt worden als ik een FULL heb. Hoeveel cm moet de neusriem ongeveer onder de jukbeenderen zitten? Heb de Engelse beschrijving wel gelezen in dit topic, maar daar kwam ik niet helemaal uit.

https://www.youtube.com/watch?v=NHgj6fAvyP8
1:24 :)

MJ95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 15:21

Dank jullie wel! :D