Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Euforie schreef:Heeft iemand misschien een foto van de micklem waarbij 't ringetje op de neus is weggehaald, zodat je ermee op wedstrijd mag? Ik vind het zo ideaal dat je er ook bitloos mee kan rijden maar wil ook op wedstrijd met bit en wil graag zien of dat wel mooi is, als je het ringetje weghaal of dat je er niets van ziet?
finnens schreef:Had hier laatst gevraagd waar de hulpstukken voor bitloos te krijgen zijn. Zou bij de multibridle erbij moeten zitten.
Heb voor mn verjaardag de rambo micklem multi gekregen (hheeeeel lief) maar zat niks voor bitloos bij. Wel twee riempjes voor bit.... Dus morgen divoza even bellen. Iemand vaker gehad?
Djeradalover schreef:[naam] schreef:Heeft iemand misschien een foto van de micklem waarbij 't ringetje op de neus is weggehaald, zodat je ermee op wedstrijd mag? Ik vind het zo ideaal dat je er ook bitloos mee kan rijden maar wil ook op wedstrijd met bit en wil graag zien of dat wel mooi is, als je het ringetje weghaal of dat je er niets van ziet?
[ [url=m/uVcHZb.jpg]Afbeelding[/url] ]
finnens schreef:Oké divoza levert geen hulpstukken voor bitloos bij de miltibridle en ze wist niet waarom niet
Dus ga hem terug brengen en ergens anders bestellen waar dat wel kan.. of heeft iemand hier een kinriempje die niet gebruikt wordt en die ik over kan kopen?
finnens schreef:Oké divoza levert geen hulpstukken voor bitloos bij de miltibridle en ze wist niet waarom niet
Dus ga hem terug brengen en ergens anders bestellen waar dat wel kan.. of heeft iemand hier een kinriempje die niet gebruikt wordt en die ik over kan kopen?
xRidderhoeve schreef:Ik heb paar uur geleden de Competition versie besteld. Nu hopen dat het past. Fjord heeft iig neusriem maat FULL, maar qua bakstukken moeten er vaak weer gaatjes bijgeknipt worden als ik een FULL heb. Hoeveel cm moet de neusriem ongeveer onder de jukbeenderen zitten? Heb de Engelse beschrijving wel gelezen in dit topic, maar daar kwam ik niet helemaal uit.