Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 21:49

Calice schreef:
Dankzij de "slechte" invloed van mijn stalgenoot hebben we nu de Bluebell aan de collectie toegevoegd :+: .
[ [url=m/r9epwf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik breek ook even in hier hoor. Want.. <3 <3 <3

Onder wat voor zadel heb jij deze dekjes liggen? Vind het met die mini maatjes altijd lastig inschatten of ze ook passen op mijn pony (1.05 met 14 inch zadeltje)

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 22:12

Fellow schreef:

Onder wat voor zadel heb jij deze dekjes liggen? Vind het met die mini maatjes altijd lastig inschatten of ze ook passen op mijn pony (1.05 met 14 inch zadeltje)

Ik kan je in ieder geval vertellen dat de dressuurversie waarschijnlijk veel te groot gaat zijn, tenzij de pony echt breed is. Ik had nog hoop dat hij erin zou groeien, maar hij ligt hier nog steeds ongebruikt in de kast ;(
(mijn pony is 98 cm, heeft zo'n simpel shetlanderzadeltje)

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 23:35

Fangio schreef:
Fellow schreef:

Ik kan je in ieder geval vertellen dat de dressuurversie waarschijnlijk veel te groot gaat zijn, tenzij de pony echt breed is. Ik had nog hoop dat hij erin zou groeien, maar hij ligt hier nog steeds ongebruikt in de kast ;(
(mijn pony is 98 cm, heeft zo'n simpel shetlanderzadeltje)

[ Video ]

Oh dat is echt zonde ja! Zou een cc dan wel passen op zo’n normaal shetlander zadeltje?

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 00:40

Calice schreef:
Dankzij de "slechte" invloed van mijn stalgenoot hebben we nu de Bluebell aan de collectie toegevoegd :+: .
[ [url=m/r9epwf.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben onschuldig! <<)
Poow had gewoon een nieuw dekje nodig, dat was al veel te lang geleden O:)

Fellow schreef:

Ligt een wintec2000 op poow, vzh 15inch, volwassenen met dunne billen passen er ook nog in _O-

Moet je anders even terugzoeken naar de strandfoto's in haar topic, dan kan je zelf misschien wel inschatten of t past, daar lag azure eronder

mooney

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 07:14

Ik denk dat die mini dekjes bedoeld zijn voor de kleinere rijponys dus grote A en B pony's met 14 of 15 inch zadels.
Niet voor de echte mini pony's.

Ik heb de dressuur overwogen voor mijn Welshje, maar die rij ik zelf en ik vind het door het randje wel echte kinderdekjes.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 08:15

Maddy_Paola Ah ja slim, heb het even opgezocht! Ik heb een iets kleiner zadeltje op mijn shet liggen maar moet denk ik wel passen.. O:)

mooney, ja dat vind ik dus ook altijd zo jammer met die kleine maat dekjes.. Ook qua kleuren vaak alleen maar roze of lichtblauw. Er rijden dan wel kinderen op mijn pony maar ik moet er tegenaan kijken :') Wil gewoon chique shetlander dekjes.

amco

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 09:06

Heeft iemand toevallig een foto van een dressuurdekje onder een veelzijdigheidszadel? Ik ben aan het twijfelen of ik spring of dressuur zou nemen. :))

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 10:31

Nah over de mini’s gesproken! Er is nu een junior collectie in Loire. Zal wel iets groter zijn dan de mini collectie verwacht ik.

Afbeelding
Afbeelding

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 11:46

Plop1997 schreef:
Nah over de mini’s gesproken! Er is nu een junior collectie in Loire. Zal wel iets groter zijn dan de mini collectie verwacht ik.

[ [url=m/GluYlB.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fln7VM.png]Afbeelding[/url] ]

Oh oliebol was echt een slecht idee om even langs te vliegen in dit topic. :') Zo mooi die bluebell!
Op de website staat wel dat het voor pony's rond 1.40 stokmaat maar op de foto's daar vind ik hem dan weer klein ogen. Maar alsnog wel te groot voor die van mij denk ik.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 11:48

Ik heb ook een pony van zo’n 98 cm (binnenkort te koop ik zag dat iemand hier op zoek was?) Zij heeft een 10 inch zadeltje en zelfs de gewone Shetland dekjes van bijvoorbeeld br zijn voor haar aan de grote kant

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 14:13

Bluebell is zoooo mooi <3
Ik had het dekje al maar heb met de sale van het weekend bij Ooteman even ingeslagen.
Oornetje, trui, borstel en de poets kist *\o/* <3
Afbeelding

Rianne1807

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 14:18

amco schreef:
Heeft iemand toevallig een foto van een dressuurdekje onder een veelzijdigheidszadel? Ik ben aan het twijfelen of ik spring of dressuur zou nemen. :))

Ja heb ik

Afbeelding

Afbeelding

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 12:38

mijn carbon mesh beschermers zijn ook binnen *\o/*
wat een fijne pasvorm :j

Afbeelding

Afbeelding

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 13:11

lotte002 schreef:

[ [url=m/YLaMxb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nXKC3U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe valt de maat van deze? Ze lijken me wel super fijn, lekker luchtig.

amco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 13:13

Rianne1807 schreef:
amco schreef:

Ja heb ik

[ [url=m/4075qZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YQKeyP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Merci! ziet er goed uit, ga denk ik de bleubel Mesh in dressuur bestellen

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 13:13

Plop1997 schreef:
Oh dat is echt zonde ja! Zou een cc dan wel passen op zo’n normaal shetlander zadeltje?

Ik heb een mini vhz en die past iets beter, maar nog steeds aan de grote kant, maar niet zo extreem lang. Helaas zijn ze er niet kleiner -O-

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 13:17

romyvs schreef:
lotte002 schreef:

[ [url=m/YLaMxb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nXKC3U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe valt de maat van deze? Ze lijken me wel super fijn, lekker luchtig.

ik heb voor de voorbenen maat M en achterbenen L
mijn kwpn'er is best grof gebouwd en deze passen mooi.
ja zijn heel fijn luchtig en goede pasvorm

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 16:00

Heeft iemand hier interesse in een nieuwe suède mint? Door miscommunicatie heb ik er nu 2 :roll:

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 16:51

Hier lag gister de Hypostore op de route. Ik heb nog bij de lemieux beenbeschermers staan kijken, maar vind ze toch alle keren net niet ofzo. En een gelukje gevonden, de lemieux baselayer korte mouw in het sage in mijn maat! De enige die er nog hing in dit model *\o/* (deken is van sd-design, een perfecte Kentucky lookalike, voor een véél betere prijs :j ) Afbeelding
Afbeelding

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 16:55

Goed geslaagd dus lideli! Ik heb zelf ook getwijfeld over die trui, maar was eigenlijk op zoek naar een shirt, dus toch maar niet gedaan :)

Die beschermers zien er fijn uit!

Ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen. Ik wil een shirt en/of polo kopen voor bij de bluebell en papaya, alleen zit ik altijd tussen twee maten in. Ik vraag me dus af of iemand enig idee heeft hoe deze vallen?

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 17:14

Lottekuhh_x schreef:
Ik hoop dat iemand mij misschien kan helpen. Ik wil een shirt en/of polo kopen voor bij de bluebell en papaya, alleen zit ik altijd tussen twee maten in. Ik vraag me dus af of iemand enig idee heeft hoe deze vallen?

Het T-shirt valt bij mij mooi op maat, ietsje aan de ruime kant maar zit goed. De baselayer met korte mouw vind ik persoonlijk iets kleiner vallen (vooral aan de bovenkant) dus die zou ik dan een maatje groter nemen!

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 21:58

maessie schreef:
Hier lag gister de Hypostore op de route. Ik heb nog bij de lemieux beenbeschermers staan kijken, maar vind ze toch alle keren net niet ofzo. En een gelukje gevonden, de lemieux baselayer korte mouw in het sage in mijn maat! De enige die er nog hing in dit model *\o/* (deken is van sd-design, een perfecte Kentucky lookalike, voor een véél betere prijs :j ) [ [url=m/LKTuWn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GFyCIm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohh wauw waar heb je die deken gekocht? <3 Kan hem online niet vinden op google

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 22:11

Nee klopt, had t verkeerd neergezet, komt van Sr-horseproducts ipv sd-design :+ zijn meerdere kleuren en iets van 90,-

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-22 22:46

Maessie zow jaloers vind gem echt geweldig maar met 3 statie dekens vind ik dit teveel van het goede

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 00:19

Ik heb vandaag de bijna jaarling weer even gepest met wat dekjes opgooien.

Ik heb de corn blue voor een reeks om de groei vast te leggen. Ze begint er al leuk in te groeien (+- 6 maanden en +- 1 jaar)
Afbeelding

Toen de oak erop, ik vind dat als je het dekje los ziet echt een net niet kleur. Maar op de pony vind ik hem super tof.
Afbeelding

Roia, die wordt voor de palomino. Staat op wildkleur vos net niet lekker.
Afbeelding

En de mint
Afbeelding