Pony loopt er echt als een tierelier onder, dat is in elk geval ontzettend fijn!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
kwii schreef:Ik heb een ghost firenze als testzadel op het moment.( Van buitenzinnig) Ik kom niet in de buurt van de cantle, er kan nog een vuist tussen. Is het dan slim om de piccolo versie te testen?
Pony loopt er echt als een tierelier onder, dat is in elk geval ontzettend fijn!
kwii schreef:Ik heb een ghost firenze als testzadel op het moment.( Van buitenzinnig) Ik kom niet in de buurt van de cantle, er kan nog een vuist tussen. Is het dan slim om de piccolo versie te testen?
Maartje1990 schreef:Buitenzinnig: vraagje (en een antwoord is vast handig voor iedereen vandaar geen email)... de nieuwste modellen zadels, Zijn die voorlopig alleen in normale maat te testen? En zoja wanneer verwacht je dat deze ook in picollo maat te proberen zijn?
pmarena schreef:Zat het wel goed op het zadeltje van de bovenste foto? Ik vind het echt te veel cantle onder zitbeenknobbels. Western is mooi zo in gebruik ook zeg, staat super stoer
Ik wacht met het eventueel terughalen van de testzadels gewoon even af of iemand het hele spul van Lilianne overneemt, dat zou natuurlijk het mooiste zijn voor iedereen
Fabster schreef:Ik vind mijn Piccolo heerlijk. Merk geen 'opgesloten' gevoel.
Vind de western ook stoer, maar heb wel meer het beeld van 'stoelzit' komt dat door de fensers? Of zit die beugelophanging meer naar voren? Of is t een vertekend beeld?
pleiada schreef:Vind de normale maat veel mooier,en denk dat je dan ook wel wat meer bewegingsvrijheid hebt..Dat is wat ik zelf veel fijner vind..Ik heb ook ruimte over met normale maat,maar in een piccolo zit ik teveel opgesloten en kan dan niet juist zitten..Dat betekent dan ook weer dat je je paard in de weg gaat zitten..
pmarena schreef:Ik wacht met het eventueel terughalen van de testzadels gewoon even af of iemand het hele spul van Lilianne overneemt, dat zou natuurlijk het mooiste zijn voor iedereen