Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Raamzicht schreef:Buitenzinnig schreef:Ja, ik verkoop de panelen ook los. Kosten €61 per paar. De huidige Ghost kussens zijn hetzelfde. Er komen nieuwe kussens, zijn iets dikker met een iets andere vorm (rechter in het midden, dat ze aan het einde niet zo naar elkaar toe krullen)
Ok! Worden die nieuwe kussens ook zachter (makkelijker in te drukken) of alleen dikker?
dierfysio schreef:Vraagje: hebben jullie ervaring met C vormige singels?
Ik heb er gisteren een op Karel gebruikt. Die heeft niet meer de strakste buiklijn, dus dit leek me juist fijn voor hem.
Maar nu ging het stuk onder zijn buik heel gek zitten: het achterste deel van de sigel trok strak bij het aansingelen en het ronde deel richting de voorkant ging als een flap van zijn buik af staan. Gevolg: alle druk kwam op de achterrand ipv mooi verdeeld over de breedte van de singel.
Dit zat natuurlijk niet fijn!
Ik heb nog wat zitten klooien met de stoten van mijn London, maar kreeg het niet zoals het moest zitten.
Conclusie: deze singel is niet geschikt voor Karel?
Of heeft iemand DE tip voor me?
Het betrof trouwens een enorm soepele, lekker zachte leren TC singel. Ik heb hem via bokt gekocht; je kunt de -gesloten- advertentie ervan nog vinden voor foto's ervan.
Baal wel, kan ik nóg niet fijn rijden...
Pippaa schreef:Ja, ik twijfelde ook hoor, maar de foto is iets bergopwaarts genomen, ik denk dat ik me daarop heb verkeken.
Maar die singel is vreemd. Heb je al een rechte geprobeerd en ben je daardoor overgestapt naar C-vormig?
dierfysio schreef:https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Ik hoop dat de foto zichtbaar is. Maar je kunt de buikzijde vd singel helaas niet zo goed zien...
Mocht hij zichtbaar zijn: dit was het testen van mijn Parsons Rump. Ideaal ding, echte aanrader!!