Haha verwacht hier ook morgen een pakketje. Samen met een vriendin 4 dekjes en zelf 2 rijleggings besteld. Was nu voor nog geen 100 euro incl verzendkosten 2 dekjes en 2 leggings.
NorwayFjord
Geplaatst: 26-10-22 17:34
_Lorette_ schreef:
Nee, het vestje dat er volgens mij ook in khaki en ginger was?
Deze toch?
Heb hem toevallig ook precies in die kleuren gekocht haha, als alles goed gaat maak ik morgen een foto voor je Pakket van EJ met PostNL is van de week mis gegaan dus hoop dat UPS het er beter af brengt.
annahiltlady
Geplaatst: 26-10-22 17:53
Mijn horselet pakketje is ook binnen
2 Zoë broeken en 2 Cameron broeken, passen gelukkig beide maar jonges, wat een maten verschil (is beiden maat 38)
Daarnaast ook nog de midnight ruffle, en de blush suede! Is het normaal dat het logo van de suede zoveel groter is?
Urbiezira
Geplaatst: 26-10-22 21:49
Autumnn schreef:
Weet iemand nog waar ze het vest van de Deep olivine verkopen? En hoe vallen ze?
Weet niet waar ze die nog verkopen, maar ik heb ‘m in maat S en valt best wel ruim. Een XS had ik ook gepast denk ik terwijl ik dat normaal niet eens hoef te proberen.
Over 2 weken ga ik eindelijk starten met mijn witte ruffle
NorwayFjord
Geplaatst: 27-10-22 13:05
Voor wie het vroeg, heb net mijn Horselet bestelling opgehaald (ik woon naast het pick-up punt, ideaal ). Dit is het camel vest bij Khaki dekje en de broek is de Jocelynn moonrock
Dat witte dekje... Helaas wel net iets minder mooi dan de oude versie. Voor een buikig paard is het wel handig om zo'n groot dekje te gebruiken, maar voor smallere paarden is het geen gezicht.
Ik heb een kasteel van een paard dus prima voor mij. Maar de dekjes worden steeds groter joh. M'n silver is echt beduidend kleiner dan de recentere dekjes
Zamba
Geplaatst: 27-10-22 13:28
Zo niet mooi.....zo lang Ze komt er bijna niet met de beugel onderuit