Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jokari schreef:Serieus ? Ik heb een Euro Light, nog nooit last van gehad. Nou werk ik ook niet intensief met de paarden, dat scheelt.
Kwetal schreef:Hij mag idd wat naar achteren - je kunt het proberen door de singelstoten ongelijk vast te maken, de voorste korter dan de achterste - soms helpt het - en een S-vormige singel is beter dan een banaan
Gladijs schreef:Ik zit al een tijdje door alles heen te worstelen maar toch een vraag, zou ik eventueel ook een gewoon mattes zadelonderlegger ( zo'n bontje ) ook onder mijn ghost quilty kunnen leggen? Zonder inlagen.. Is dan het schaap genoeg of kan dat echt niet? Is maar een vraag natuurlijk
Kwetal schreef:Gladijs schreef:Ik zit al een tijdje door alles heen te worstelen maar toch een vraag, zou ik eventueel ook een gewoon mattes zadelonderlegger ( zo'n bontje ) ook onder mijn ghost quilty kunnen leggen? Zonder inlagen.. Is dan het schaap genoeg of kan dat echt niet? Is maar een vraag natuurlijk
Hangt van je paard af -en van jou, maar in principe liever inlagen (tenzij je een kleuter met anorexia bent op een rolmops)
pmarena schreef:Ja juist wel!! Ik vind een echt lmsvel zitting heerlijk als het zo vies warm is
Dan is het juist luchtig rond je kont, het is toch een soort luchtkussen zo'n vacht