Pippaa schreef:Bij mij past het in een nieuwere Cherokee zonder problemen
Ik heb ook nieuw en oud door elkaar volgens mij maar alles past.
l en xl
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pmarena schreef:Pippaa schreef:Ik heb 2 M's overpmarena, is het niet handiger om
een grotere pommel in de reguliere zadels te doen? Volgens mij kunnen de meeste paarden niet met een M uit de voeten.
Ik heb bijvoorbeeld een L en XL in mijn zadels. Niet dat mijn paarden standaard zijn, maar toch.
Heb ik ook al eens gevraagd aan Barefoot, of ze niet eens wilden overwegen om de pommel maat L standaard te maken.... maar vooralsnog verkopen ze meer zadels met M pommel dan dat mensen losse grotere pommels kopen. En er worden ook regelmatig S pommels verkocht, dus ze hebben besloten het op M te houden.
Het schijnt sowieso te zijn dat we in Nederland opvallend veel aan mensen met koudbloeden verkopen terwijl andere landen meer warmbloed-gericht zijn, ik ben nogal een grootverbruiker van brede pommels hebben ze me wel eens verteld
Maar ik ben wel blij dat de westernmodellen wel met een maat L fork geleverd worden.
En de Madrid werd ook ineens met een maat L pommel geleverd, en de longeersingel met handgreep is ook standaard met een maat L erin...dus we gaan de goede kant op
Raamzicht schreef:Dank voor je uitgebreide antwoord. Ik heb even op de plaatjes op de website gekeken, panelen zien er iig anders uit dan de oude. En de pad ook trouwens.
Buitenzinnig, verkoop je die panelen ook los, en zo ja tegen welke prijs? En passen ze onder de oude ghost en zijn ze idd flexibeler?