Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLiez schreef:Ik merk wel dat mijn pony erg moet wennen aan die druk op zijn neus. Komt denk ik ook omdat de micklem nog erg stijf is en nog niet gevormd. Heb hem vandaag ingevet zodat hij hopelijk iets soepeler om de neus valt. Meer mensen die dit herkennen? De maat is wel goed.
Lucy_121 schreef:Djeradalover schreef:Dat stiksel is ter decoratie, niet ter versteviging
Ik heb het over het bruine kruisje boven het ringetje van de neusriem, niet over het witte sierstiksel
Lucy_121 schreef:Djeradalover schreef:Dat stiksel is ter decoratie, niet ter versteviging
Ik heb het over het bruine kruisje boven het ringetje van de neusriem, niet over het witte sierstiksel
eestheer schreef:Ik ben erg blij met mijn hoofdstel, hij loopt er erg lekker mee!
nu heb ik sinds een paar weken ook een ander bitje, namelijk een myler. Sinds ik dit bitje aan het hoofdstel heb bevestigd, zit het bit voor mijn gevoel erg los.. Maar als ik de riempjes korter doe, komt het bit te hoog in zijn mond te hangen.. Hebben jullie tips?
snissje schreef:Iemand een idee of dit hoofdstel nog in andere merken bestaan? Gaat voornamelijk om de neusriem op deze manier. Ivm breukje van het kamertje van de gezichtszenuw. Die moet dus vrij liggen. Lage neusriem gaat goed maar de bakstukken schuiven. Drm ben ik opzoek naar zoiets.
Micklem is uitgesloten deze past zij op geen enkele manier.
Ik weet dat die er inde fairfax variant is maar €650 gaat me iets te ver. €350 is de max.
[ [url=m/7ys1RJ.png]Afbeelding[/url] ]
xxcleeoo schreef:Hoi! Ik meld mij hier ook even.
Ik rijd al een tijdje bitloos, maar ben mij nu aan het inlezen voor een micklem multi bridle. Heb ook het topic een beetje doorgenomen en zie dan ook veel positieve reacties komen. Het enige dat mij tegen houdt is de prijs. Is het nou echt een veel fijner hoofdstel?