Samantha_ schreef:Prachtig!
Welk shirt heb je bij midnight ruffle?
Dit shirt komt van shein. Paar weken geleden eigenlijk besteld omdat ik een mooi aansluiten shirt wilde, maar vind hem heel mooi passen bij de midnight
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Keizerinnnn schreef:NadiaM schreef:Wat een mooie spullen komen hier voorbij!
Leuk om inspiratie op te doen.
Ik zit zelf te denken om een PS hoofdstel te kopen voor mijn paard, vind de ‘ flying change’ en ‘GP’ wel mooi.
Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen, hoe is de kwaliteit?
[ [url=m/9e0fKg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de flying change! Gebruik hem alweer ruim 2 jaar en ziet er nog steeds als nieuw uit. Heb ook de HvE voor het springen en bij beide heb ik geen sperriem eraan.
Gebruik het hoofdstel 3/4 keer in de week en ben niet zo'n invetter. Doe hem vaak afnemen met lederpoetsdoekje of saddle cleaner en dan daarna wat leather conditioner. Ook erg soepel leer.
ivy_power89 schreef:SharonIndezz schreef:Klopt het dat de MIDSUMMER code niet meer werkt? Ik wilde graag bestellen, maar hij pakt hem niet (meer?)
Misschien een oplettende bij ps of sweden die de code gisteren ineens heel veel voorbij zag komen
NorwayFjord schreef:PSvanLot schreef:Pakketjes zijn snel binnen. Het een vrijdag besteld, wordt morgen geleverd en wat ik gisteren besteld heb komt donderdag binnen. Heerlijk!
Hier ook echt al snel! Zondag besteld en komt ook donderdag binnen, helemaal prima