pleiada schreef:Kwetal schreef:Wat een mooie foto's weer van de Spookjesmogen BZ of ik die gebruiken voor Facebook, of liever niet? Ze liggen op mooie paardjes ook
![]()
Uiteraard!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pmarena schreef:Nogmaals bedankt voor je goede werk de afgelopen jaren Lilianne![]()
Je hebt echt heel veel mensen en paarden blij gemaakt en ik duim van harte dat je een goede opvolger kan vinden want dat zou voor iedereen toch wel het allerleukste zijn gezien hoeveel vraag er is naar een zadelpasser met veel verschillende merken
Teteltee schreef:Via deze weg wil ik jullie als actieve boomloos-topic meepraters laten weten dat ik per direct gestopt ben met de passervice wegens veranderde persoonlijke omstandigheden. Ik sta er voor open mijn bedrijfsnaam, website en een aantal zadels van de hand te doen aan iemand die serieus geïnteresseerd is mijn bedrijf over te nemen, voor vragen hierover kun je mailen naar info@boomlooszadelpasservice.nl. Ik zal hier nog regelmatig meelezen en blijf natuurlijk zelf ook mijn paarden boomloos rijden