Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oehlala schreef:Ik wil de mijne de eerste keer gaan wassen, nog tips? Heb natuurlijk al die kaartjes weggegooid
Sassieja schreef:Waarschijnlijk al een keer gevraagd, maar hoe blijven de Loire dekjes liggen?
Ik heb een paard met een flinke schoft, en de normale dekjes van Lemieux blijven goed liggen, maar daar zitten natuurlijk ook lusjes aan om te bevestigen aan je zadel, en is de stof flink ruwer dan de Loire.
Wat is jullie ervaring?
nnicolex schreef:Pallatin schreef:Bedankt voor de tips pantarhei (ik krijg echt zo’n stomme autocorrect als ik dat typop de IPad) en capriootje....ik hoop dat ik misschien via Hypostore aan dit dekje in die kleur kan komen, anders toch maar op horse&health bestellen denk ik... ik heb net wel voor de buitenrit de ‘slijt’plekken met een beetje glansspray ingespoten, misschien helpt dat nu iig verergeren...
Ik was de dekjes altijd met wolwasmiddel, lemieux heeft ook zn eigen wasmiddel. Heb ik ooit gekregen bij 1 van de dekjes en werkt goed. Blijft mooi netjes.
Insprayen met glansspray heb ik ook destijds geprobeerd.. mijne had ook precies aan de randjes slijtplekken. Met die lemieux dekjes nergens last meer van.
Sassieja schreef:Waarschijnlijk al een keer gevraagd, maar hoe blijven de Loire dekjes liggen?
Ik heb een paard met een flinke schoft, en de normale dekjes van Lemieux blijven goed liggen, maar daar zitten natuurlijk ook lusjes aan om te bevestigen aan je zadel, en is de stof flink ruwer dan de Loire.
Wat is jullie ervaring?
swatch schreef:Als je van eskadron de maat full nodig hebt van oornetje dan raad ik je aan om maat XL te bestellen.
Wat zonde van de Mustard dekjes, dat die toch niet meer leverbaar zijn!
Ik vond het alleen gek dat deze wel van suède waren, die uit de eerste serie waren van een gladde stof.