Kwestie van beugelriemen gaatje langer. Ik heb de tweede ophanging van Ghost en rij altijd lang

Als je de beugelriem ophanging in de voorste gaatje heb dan creër je inderdaad sneller een stoelzit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Sorry SarahIlse - het is een beetje lastig beoordelen vanaf hier. De beste ruiters zitten achter hun PCNeem nog even contact op met BuitenZinnig (als je hem daar hebt gekocht) en die overlegt dan - indien nodig - ook met Teteltee, die jou heeft zien rijden.
Kirsha schreef:Elegance_ schreef:Ik kom ook even binnen vallen! Ik heb gister een barefoot atlanta met fork gekocht super blij mee hij ligt erg netjes! Alleen nu zijn de fenders te lang voor mij ik ben 160 met korte benen baal hier natuurlijk erg van en er is niet veel ruimte om gaatjes bij te prikken. Heeft iemand een tip voor mij welke beugelriemen of fenders ik het best kan nemen?
[ [url=m/8566pB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ixZ5yD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zie dat je deze alweer te koop hebt staan, bevalt hij niet?
Elegance_ schreef:Nee ik kan er helaas toch niet lekker in zitten. Gister leek het wel goed te gaan maar mis gewoon de steun bij me knieen dus ga toch opzoek naar een dressuur model van barefoot.
Dus mocht iemand er misschien 1 te koop hebben in maat 2 of willen ruilen hou ik me aanbevolen
Elegance_ schreef:Ik kom ook even binnen vallen! Ik heb gister een barefoot atlanta met fork gekocht super blij mee hij ligt erg netjes! Alleen nu zijn de fenders te lang voor mij ik ben 160 met korte benen baal hier natuurlijk erg van en er is niet veel ruimte om gaatjes bij te prikken. Heeft iemand een tip voor mij welke beugelriemen of fenders ik het best kan nemen?
[ [url=m/8566pB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ixZ5yD.jpg]Afbeelding[/url] ]