afkepieteke schreef:
Nu ben ik jaloers
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Staat mooi!!
Blij dat ik hem uit Frankrijk heb laten komen, want ik kon hem verder nergens meer vinden en ik had ES nog gevraagd en hij komt voorlopig ook niet terug. 

ivy_power89 schreef:Ik ben een keer vreemd gegaan, en heb een dekje bij kramer gekocht. Prijs is een stuk vriendelijker, maar kwaliteit is meteen een stukje minder. Stof voelt dunner. Maar ik vond het printje gewoon heel vrolijk voor de tijd van het jaar.
Zou het leuk vinden als ps of es een keed zoiets uitbrengen ipv alleen maar gekleurde dekjes. Het mag wel een keer wat vrolijker toch?
[ Afbeelding ]
ivy_power89 schreef:Nou dat heb ik dus ook!
Voorheen stond ik vooraan, deed ik zelfs ruitergoed appen voordat een kleur uitkwam. Nu heb ik al maanden niets gekocht, terwijl ik de hoogste VIP status bij hun heb......
Wel heel mooi!
ivy_power89 schreef:Ik ben een keer vreemd gegaan, en heb een dekje bij kramer gekocht. Prijs is een stuk vriendelijker, maar kwaliteit is meteen een stukje minder. Stof voelt dunner. Maar ik vond het printje gewoon heel vrolijk voor de tijd van het jaar.
Zou het leuk vinden als ps of es een keed zoiets uitbrengen ipv alleen maar gekleurde dekjes. Het mag wel een keer wat vrolijker toch?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Stal_Fiore schreef:Vandaag kwam m’n nieuwe zadel binnen, daar moest natuurlijk een nieuw dekje onder![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]