Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimwilliam

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:24

Heeft iemand foto's van: Zadeldek LeMieux Carbon Mesh Air Dressage?

ben erg benieuwd hoe hij er uit ziet. heb het dekje op het oog voor mijn lessen om toch een ademend dekje te hebben. ademd deze ook meer dan andere dekjes? ze zeggen van wel maar wat zijn jullie ervaringen?

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:31

Afbeelding

Die heb ik. Echt een heel fijn dekje. Of die luchtiger is kan ik nog niet zeggen maar wel dat die echt fijn is.

Zal er nog wel 1 willen maar weet niet op de Grey of Mulberry gaat staan... wat denken jullie?

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:37

PanamaD schreef:
[ [url=m/WVGQU5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die heb ik. Echt een heel fijn dekje. Of die luchtiger is kan ik nog niet zeggen maar wel dat die echt fijn is.

Zal er nog wel 1 willen maar weet niet op de Grey of Mulberry gaat staan... wat denken jullie?

hij lijkt vrij blauw. komt dat door het licht of is het dekje blauw?

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 09:42

Is echt navy. Op de foto lijkt die wat lichter

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 11:38

PanamaD schreef:

Ik stem op mulberry! (En ook omdat ik heel benieuwd ben naar de mulberry mesh in het echt haha) *D

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 12:44

PanamaD schreef:

Sowieso de mulberry! Die staat eigenlijk op bijna elk paard mooi.

Ik heb het citron dekje met daarbij de sleeveless polo besteld :D Wel bij een of andere webshop in Engeland, dus hoop dat het goed gaat. Het was in de sale en kon het hiervoor echt niet laten liggen.Ik heb al wel een verzendbevestiging gehad :) dus ben benieuwd.

Jazzie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 20:12

Heeft er iemand ervaring met de rijbroeken van Lemieux? Hoe zitten deze en hoe vallen ze qua maat?

mcjvJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 21:46

kimwilliam schreef:
Heeft iemand foto's van: Zadeldek LeMieux Carbon Mesh Air Dressage?

ben erg benieuwd hoe hij er uit ziet. heb het dekje op het oog voor mijn lessen om toch een ademend dekje te hebben. ademd deze ook meer dan andere dekjes? ze zeggen van wel maar wat zijn jullie ervaringen?

Ik krijg morgen deze binnen in het zwart, en ik wil er in de avond mee rijden dus ik zal wat foto’s voor je maken. :)

meliss1812

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 23:12

Ik heb de grijze mesh zal even foto maken.
Mulberry krijg ik deze week als het goed is binnen

Ik vind dat ze wel meer ademen wel op tijd wassen wanneer een paar keer gebruikt

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 07:32

Ik ben niet zo dolenthousiast over mijn mesh dekje. Ten eerste is hij dikker dan de andere dekjes. En daarbij heb ik echt niet het idee dat hij meer ademt.
Prima dekje maar ik zie er verder geen meerwaarde in.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:36

pol013 schreef:
Ik ben niet zo dolenthousiast over mijn mesh dekje. Ten eerste is hij dikker dan de andere dekjes. En daarbij heb ik echt niet het idee dat hij meer ademt.

oei ik dacht dat zijn dikte wel mee zou vallen. met wat is zijn dikte vergelijkbaar?

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 09:55

Heeft iemand enig idee hoe lang de levertijden zijn van LeMieux bij Hypostore? Ik wil de LeMieux Loire Classic zadeldek Champagne Dressuur maat Full bestellen, maar deze heeft een verwachte levertijd van langer dan één maand. Hier heb ik 25% korting, dus vandaar dat ik hem graag bij Hypostore bestel.

Mocht iemand weten of ze ergens nog leuke aanbiedingen hebben.... Tips zijn zeer welkom!

manolito10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:01

Belfor schreef:
Heeft iemand enig idee hoe lang de levertijden zijn van LeMieux bij Hypostore? Ik wil de LeMieux Loire Classic zadeldek Champagne Dressuur maat Full bestellen, maar deze heeft een verwachte levertijd van langer dan één maand. Hier heb ik 25% korting, dus vandaar dat ik hem graag bij Hypostore bestel.

Mocht iemand weten of ze ergens nog leuke aanbiedingen hebben.... Tips zijn zeer welkom!

2+1 gratis bij epplejeck, weet niet of ze die specifieke daar hebben..

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:23

Belfor schreef:

Mijn mesh dekje en waszakken heb ik een mail van gekregen dat het midden mei word. Denk dat het nog wel even duurt maar ben netjes op de hoogte gehouden.

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:29

Ik kreeg net een reactie van Hypostore dat ze het pas in augustus verwachten. EJ heb ik ook naar gekeken, helaas hebben ze daar dit dekje niet in de kleur Champagne. Ben nu aan het kijken voor een Anky dressuurdekje Sparkle in de kleur Beige, maar ben helaas bij Divoza weer net te laat met die 25% kortingsactie... Gaat lekker dit hahaha. Dan toch nog maar even geduld hebben, ik ben toch wel echt een kortingskoper.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:41

Ik heb idd ook levertijden gehoord van mei en augustus. M'n champagne hoop ik over 2 weken binnen te krijgen, maar de winkel kon geen garantie geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:46

Vreemd hij is bij Horsehealth (lemieux zelf) gewoon ''in stock'' als ik hem daar nu bestel is die volgende week in huis geeft die aan.

CarolienV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:50

Voor de liefhebber heb ik mijn dekjes in de kleur tangerine en caramel te koop. Beide dressuur en maat full.

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:06

Yvank_ schreef:
Vreemd hij is bij Horsehealth (lemieux zelf) gewoon ''in stock'' als ik hem daar nu bestel is die volgende week in huis geeft die aan.

Ik denk dat ze zelf nog eigen voorraad willen houden. Mogelijk staan de fabrieken tijdelijk stil i.v.m. corona. Dan kunnen ze in noodgevallen nog wel een aantal dekjes leveren aan winkels en vanuit eigen webshop, maar kunnen ze niet de standaard leveringen doen. Ik heb natuurlijk geen idee of dit zo het geval is, maar in andere branches zie ik dat dit veel nu zo gebeurt.

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:09

Yvank_ schreef:

volgs mij wordt er nu niks tot weinig geproduceerd, en proberen ze al hun suppliers evenredig te verdelen voor zover dat nog mogelijk is. Vandaar de langere termijnen.

Ik wil de mijne de eerste keer gaan wassen, nog tips? Heb natuurlijk al die kaartjes weggegooid :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 12:28

Ja dat zal best ja. Neemt niet weg je hem daar gewoon particulier bestellen kan. Als je hem nu zou willen kocht ik hem gewoon daar.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:06

kimwilliam schreef:
pol013 schreef:

oei ik dacht dat zijn dikte wel mee zou vallen. met wat is zijn dikte vergelijkbaar?

Iets dikker dan de gewone dekjes. Maar niet super dik.
Geen idee waar het vergelijkbaar is.

Sharel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:14

Iemand die toevallig de Citron heeft liggen en daar een foto van heeft? :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:16

Sharel schreef:

Ik heb er verschillende foto's hier al geplaatst, je moet maar kijken op mijn berichten :)

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:16

Sharel schreef:

Zijn al verschillende foto's van geplaatst in het topic. Zou even terugkijken als ik jou was! :)