Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PanamaD schreef:[ [url=m/WVGQU5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die heb ik. Echt een heel fijn dekje. Of die luchtiger is kan ik nog niet zeggen maar wel dat die echt fijn is.
Zal er nog wel 1 willen maar weet niet op de Grey of Mulberry gaat staan... wat denken jullie?
Die heb ik. Echt een heel fijn dekje. Of die luchtiger is kan ik nog niet zeggen maar wel dat die echt fijn is.
Zal er nog wel 1 willen maar weet niet op de Grey of Mulberry gaat staan... wat denken jullie?
kimwilliam schreef:Heeft iemand foto's van: Zadeldek LeMieux Carbon Mesh Air Dressage?
ben erg benieuwd hoe hij er uit ziet. heb het dekje op het oog voor mijn lessen om toch een ademend dekje te hebben. ademd deze ook meer dan andere dekjes? ze zeggen van wel maar wat zijn jullie ervaringen?
pol013 schreef:Ik ben niet zo dolenthousiast over mijn mesh dekje. Ten eerste is hij dikker dan de andere dekjes. En daarbij heb ik echt niet het idee dat hij meer ademt.
Prima dekje maar ik zie er verder geen meerwaarde in.
Belfor schreef:Heeft iemand enig idee hoe lang de levertijden zijn van LeMieux bij Hypostore? Ik wil de LeMieux Loire Classic zadeldek Champagne Dressuur maat Full bestellen, maar deze heeft een verwachte levertijd van langer dan één maand. Hier heb ik 25% korting, dus vandaar dat ik hem graag bij Hypostore bestel.
Mocht iemand weten of ze ergens nog leuke aanbiedingen hebben.... Tips zijn zeer welkom!
Belfor schreef:Heeft iemand enig idee hoe lang de levertijden zijn van LeMieux bij Hypostore? Ik wil de LeMieux Loire Classic zadeldek Champagne Dressuur maat Full bestellen, maar deze heeft een verwachte levertijd van langer dan één maand. Hier heb ik 25% korting, dus vandaar dat ik hem graag bij Hypostore bestel.
Mocht iemand weten of ze ergens nog leuke aanbiedingen hebben.... Tips zijn zeer welkom!
Yvank_ schreef:Vreemd hij is bij Horsehealth (lemieux zelf) gewoon ''in stock'' als ik hem daar nu bestel is die volgende week in huis geeft die aan.
Yvank_ schreef:Vreemd hij is bij Horsehealth (lemieux zelf) gewoon ''in stock'' als ik hem daar nu bestel is die volgende week in huis geeft die aan.
kimwilliam schreef:pol013 schreef:Ik ben niet zo dolenthousiast over mijn mesh dekje. Ten eerste is hij dikker dan de andere dekjes. En daarbij heb ik echt niet het idee dat hij meer ademt.
Prima dekje maar ik zie er verder geen meerwaarde in.
oei ik dacht dat zijn dikte wel mee zou vallen. met wat is zijn dikte vergelijkbaar?