Ik heb gisteren ook nog een nieuwe grijze Sonnenreiter rijbroek gekocht en ergens deze week een nieuw HH-voortuig. Van beiden heb ik geen foto gemaakt, maar heb er wel eentje van het voortuig van op internet: http://desmond.imageshack.us/Himg837/sc ... res=medium
_XrebekahX_
Geplaatst: 09-07-11 22:54
Mijn nieuwe transport set , • Global transportbeschermers (bordo/Blauw) • Global fleecedeken (bordo/blauw) • Halster+Touw merkloos (blauw) • Dekensingel Global (Blauw)
Bitloos hoofdstel, zelf gemaakt van een gewoon hoofdstel. Kan gebruikt worden als indian bosal of sidepull. Ben er zo blij mee!! frontriem zit een beetje scheef.
R0oszs
Geplaatst: 24-07-11 16:24
me nieuwe springdekje + oornetje
jackyline
Geplaatst: 31-07-11 10:33
Eindelijk het hoofdstel te pakken gekregen wat ik wilde hebben de kieffer bi-color met bij passende teugels. Van de week zag ik hem op MP staan vanaf 10E bieden wow meteen gedaan en nu ligt hij hier voor me. Ziet er perfect uit nog had geen frontriem meer maar dat geeft niet. Had een chetak met dezelfde onderlegde kleur maar die was een keer kapot gegaan en ik had de frontriem bewaard. Ooit een keer teugels langs zien komen met die kleuren en al gekocht omdat ik dat hoofdstel echt ooit wilde hebben. En nu komt alles samen Nu opzoek naar het goede shabrak waarschijnlijk al gevonden komt deze week