Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:Dat stubbenzadel is een Parcival, hij zal zo rond de 20 a 25 jaar oud zijn, als ik de kussens zo zie.
Ik zou er niet meer dan 50 euro voor geven, maar ik denk dat je met 100 ook nog wel weg komt.
LMR schreef:- Merk: Knightrider
- Veelzijdigheid
- 1 jaar oud
- Medium boom, 17,5 inch
- Nieuwprijs: 750€
- In prima staat
Voor foto's zie profiel
Titsia schreef:Hoeveel kan je nog vragen voor een Bucas Smartex turnout Rain van bijna 2jaartjes oud en een Bucas Power Turnout Light van een jaartje oud. Dekens worden uiteraard nog gewassen, voor de rest zijn er nergens geen scheuren, enkel bij de Smartex Rain heb ik een singeltje moeten vernieuwen.
De Smartex Rain kost nieuw € 154.95 (maat 185 of 175??)
de andere € 186.95 (maat 195)
x_Mliss schreef:Ik heb nog beugelriemen liggen beugels met blokjes en hoesjes.
Wat kan ik hiet voor vragen?
Alles ziet er nog als nieuw uit altijd onder houden gaatjes zijn ook nog goed.
Hoesjes zijn ongebruikt.
Milly_ schreef:is altijd handig als je de nieuwprijs erbij zet![]()
zeker als het om redelijk onbekende merken gaat
Snoekiej schreef:Ik ben benieuwd wa jullie denken wat hij waard is. Zelf zou ik het niet echt weten, maar hij staat nu voor 550 euro aangeboden
Zadel:
Ik heb 3/4 jaar geleden een springzadel gekocht, maar hij blijkt niet te passen. Ik heb hem zelf ongeveer 10x gebruikt, voor de rest heeft hij alleen maar in mijn kast gelegen. Ik heb het zadel via Marktplaats gekocht, en hij is ongeveer 4 jaar oud. Het zadel is te bezichtigen en op te halen in Zoeterwoude, en wordt verkocht met beugelriemen, beugels en zadelhoes. Overigens ligt het zadel niet in de weg, en als hij niet verkocht wordt, kan ik hem altijd nog inruilen. Dus geen onzinbiedingen graag!
Stübben Siegfried II Extra
Merk: Stübben
Kleur: Zwart met bruine onderkant
Maat: 17,5 inch
Boommaat: Medium (32)
Prijs: €550
Goed springzadel van het merk Stübben te koop. Het zadel is zwart met een bruine onderkant. Dit zadel is een zogeheten Close contact zadel, met een vierkante lepel. Hierdoor heb je optimaal contact met je paard. Het zadel is ongeveer 4 jaar oud, en goed onderhouden. Het zadel is niet erg regelmatig gebruikt. De foto's zijn een beetje vertekend, waardoor het zadel er slechter uitziet dan hij er werkelijk uitziet. Het zadel is een 17,5 inch en heeft een medium boommaat (maat 32). Hij wordt verkocht omdat hij niet goed ligt op mijn paard. Het zadel is vorige week nog opgevuld en nagekeken.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z6R3EWZ8.jpg[/img
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-JOWFU6MO.jpg[/img