En SPOILER
Zag deze op Facebook voorbij komen, komt geloof ik begin juni uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annaxmaex schreef:De Anemone is binnen, hij is zo mooi![]()
Even vergelijking met de lavender maar vind dat de anemone op geen 1 ander ES lijkt.
[ [url=m/YW5meU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0zrCBE.jpg]Afbeelding[/url] ]
En even naast de Amaranth gehouden maar lijkt ook niet op elkaar
[ [url=m/Oxqjcz.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Tarzan schreef:Ik moet zeggen dat ik m’n (nieuwe) paard met red dun kleur wel een lastige vind, staat denk ik lang niet alles op!
Deze week met de Bordeaux (geen idee hoe die officieel heet) en de steel Blue gereden
[ [url=m/i0dXF1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xq5jEK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had echt super toevallig gisteren ook m’n grijze rijbroek en lichtblauw truitje aan, helemaal niet bij nagedacht maar gewoon zo uit de kast gepakt
Queijo schreef:_Nicky schreef:Gisteren de Anemone op mijn vos gehad, echt een mooie zomerkleur![ [url=m/J2VwMf.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tZctf6.png]Afbeelding[/url] ]
Prachtig!! Helaas bij Ruitergoed uitverkocht![]()
Heb daar vip korting
Queijo schreef:_Nicky schreef:Gisteren de Anemone op mijn vos gehad, echt een mooie zomerkleur![ [url=m/J2VwMf.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tZctf6.png]Afbeelding[/url] ]
Prachtig!! Helaas bij Ruitergoed uitverkocht![]()
Heb daar vip korting
Texas02 schreef:De Bordeaux heet gewoon de BordeauxKnap paard!! Deze kleuren staan er in ieder geval mooi op, ik denk eigenlijk dat hem best veel gaat staan! Maar ik denk dat de Emerald hem heel gaaf zal staan!
Flubberboot schreef:_Tarzan schreef:Ik moet zeggen dat ik m’n (nieuwe) paard met red dun kleur wel een lastige vind, staat denk ik lang niet alles op!
Deze week met de Bordeaux (geen idee hoe die officieel heet) en de steel Blue gereden
[ [url=m/i0dXF1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xq5jEK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had echt super toevallig gisteren ook m’n grijze rijbroek en lichtblauw truitje aan, helemaal niet bij nagedacht maar gewoon zo uit de kast gepakt
Leuk paard!! Ik denk dat hier heel veel mooi op is, zou alleen wegblijven bij oranje kleuren en bepaalde soorten bruin, verder lijkt me veel leuk!
Seni schreef:Oeh die lichtblauwe staat hem heel leuk!