Ik vind de corduroy hunter green ook prachtig, maar ik wil de deep olivine van ES ook nog, die heeft voorrang

Bij elk dekje wat ik koop denk ik ook na of het op een vos past, want die staat in de wacht voor "later", is nu nog een jaarling

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bamorka schreef:Ik geloof dat ik me hier toch ook maar eens moet gaan melden.
Sinds juni rij ik weer na een pauze van 2 jaar, en inmiddels fan van ES en PS geworden.
Dit is de kleine collectie tot nu toe:
ES Pink Pearl
ES Golden brass
ES Bordeaux
ES Bronze Gold
PS Clear Blue
De PS Corduroy Latte is nog onderweg![]()
[ [url=m/ww2f1W.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4bs6f0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/61VbkR.jpg]Afbeelding[/url] ]
annahiltlady schreef:anoukwendy schreef:Faros vandaag in de oudste pistage
[ [url=m/AMl85o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IWicIl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze is ook gaaf!![]()
Jaloers op dat randje, heb de pistachio white die ik super gaaf vind, maar dat randje is zó snel vuil..
Bamorka schreef:Ik geloof dat ik me hier toch ook maar eens moet gaan melden.
Sinds juni rij ik weer na een pauze van 2 jaar, en inmiddels fan van ES en PS geworden.
ES Pink Pearl
ES Golden brass
ES Bordeaux
ES Bronze Gold
PS Clear Blue
Nynkex01 schreef:Hmmm ik ben blind dus foto’s heb ik weinig aan haha. Waarom ik dan zo veel dekjes wil? geeeen idee! we moeten toch een beetje chic op insta
Vroeger hielp m’n moeder met uitzoeken wat mooi zou staan, maar nu ze vindt dat ik te veel dekjes heb zegt ze gewoon dat het niet staat en zijn jullie m’n redding
Bamorka schreef:Dank jullie wel!
Ik vind de corduroy hunter green ook prachtig, maar ik wil de deep olivine van ES ook nog, die heeft voorrang![]()
Bij elk dekje wat ik koop denk ik ook na of het op een vos past, want die staat in de wacht voor "later", is nu nog een jaarling
Paelja schreef:Bamorka schreef:Ik geloof dat ik me hier toch ook maar eens moet gaan melden.
ES Pink Pearl
ES Golden brass
ES Bordeaux
ES Bronze Gold
PS Clear Blue
Prachtig paard zeg! Heb je ook een instagram account waar ik je kan volgen?
anoukwendy schreef:Bamorka schreef:Dank jullie wel!
Ik vind de corduroy hunter green ook prachtig, maar ik wil de deep olivine van ES ook nog, die heeft voorrang![]()
Maar dat zijn twee heel verschillende dekjes, en beide zijn ook mooi op een vos
Met andere woorden, gewoon beide doen
xmichxrocky schreef:Nynkex01 schreef:Hmmm ik ben blind dus foto’s heb ik weinig aan haha. Waarom ik dan zo veel dekjes wil? geeeen idee! we moeten toch een beetje chic op insta
Vroeger hielp m’n moeder met uitzoeken wat mooi zou staan, maar nu ze vindt dat ik te veel dekjes heb zegt ze gewoon dat het niet staat en zijn jullie m’n redding
Heb je even opgezocht op insta, want ja… wou je collectie toch ook even zien Hahah! maar respect hoor! Onwijs tof om te zien hoe je met je paardjes om gaat!
annahiltlady schreef:anoukwendy schreef:Deze is ook gaaf!![]()
Jaloers op dat randje, heb de pistachio white die ik super gaaf vind, maar dat randje is zó snel vuil..
Maar deze pistage en die met wit randje zijn qua kleur wel heel verschillend
annahiltlady schreef:annahiltlady schreef:
Maar deze pistage en die met wit randje zijn qua kleur wel heel verschillend
Oh echt? Aangezien iemand zei dat de thyme van PS er goed zou bijpassen, en die bij die met wit randje ook goed past, dacht ik dat het dezelfde basiskleur was![]()
Prima2Donna schreef:Texas02 schreef:Ja, ik dus ook! Ik heb ook best spijt dat ik de Equito Teal niet gekocht heb, en de Old Rose is ook zo mooi maar die vind ik nu alleen maar meer in dressuur. Ik heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd, dressuur dekje onder een springzadel en zit er nu serieus aan te denken om het te proberen.. Een stalgenootje van mij had dat wel en zei dat het niet verkeerd lag, maar ik heb het niet zelf gezien. Ze heeft dat dekje wel later in jump gekocht toen hij opnieuw uitkwam, dat was de Equito Plum Rose Gold.. Maar ik ben bang dat ik te perfectionistisch ben voor dressuurdekjes onder een springzadel
Dressuurdekjes onder een springzadel heb ik ook wel 'ns gedaan! Zou in dat geval wel een maatje kleiner nemen dan normaal, zodat er niet een gigantisch stuk dekje onder het zadel uit komt
Samantha_ schreef:Wat een prachtige collectie!
Iemand ervaring met de PS beschermers? Hoe vallen die?