Lisa_v96 schreef:Het heeft inderdaad ook erg met het licht te maken... in de zomer is hij echt lichter dan in de winter lijkt het haha.[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Op de eerste foto vind ik hem echt prachtig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lisa_v96 schreef:Het heeft inderdaad ook erg met het licht te maken... in de zomer is hij echt lichter dan in de winter lijkt het haha.[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:De Black Cherry met het perfect bijpassende Kentucky Velvet Bordeaux halster!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Alleen blijft er bij het halster steeds 1 pinnetje open staan, heeft iemand een idee wat je daar aan kunt doen? Het irriteert gewoon want het valt mij echt op dat hij open staat..
[ Afbeelding ]
Figo88 schreef:Lisa_v96 schreef:Het heeft inderdaad ook erg met het licht te maken... in de zomer is hij echt lichter dan in de winter lijkt het haha.[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Op de eerste foto vind ik hem echt prachtig
Texas02 schreef:Heel mooi! Ik vraag me al een poos af of de Chili Pepper op mijn paard zal staan of niet. Ik had er één keer felrood op en dat was niet zo mooi. Maar de Chili Pepper toont toch wel weer heel anders. Wat vinden jullie? Dat was dit dekje toen, wel al heel lang geleden:
[ Afbeelding ]
Texas02 schreef:Ja, die van Woezel is de Chili Pepper idd! Ik vind hem wel heel mooi. Misschien neem ik de gok later dit jaar een keer! Niet nu, ik heb er al weer zo veel gekochtDe Equito Morning Sky staat nu op verzenden op 18 maart bij Hypostore, dus die komt nog, de lila PS is nieuw, morgen komt de andere paarse PS en de roze PS zal ooit ook wel komen, als ze bij PS of Sweden wakker worden en zien dat er een bestelling binnengekomen is
Haf_Woezel schreef:Zertab schreef:Jaa helaas niet meer te koop
ik zou zeggen, ik heb er ook écht teveel voor de toegelate ruimte die ik krijg op stal, en die ik mee naar huis neem, ja die blijven ook gewoon liggen, maar tis net deze die ik ook niet weg doe![]()
Heb de hazelnut wel in aanbieding voor je![]()