Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:@cat: ahh grappig, precies dezelfde ervaring dus. Ik heb ze inmiddels rond flessen gedaan, door de tip van het losmaken gaat dat nu ook makkelijker. Heb ze alleen nog niet weer opnieuw kunnen testen. Maar denk dat t nu wel goed is
The_Cat schreef:Jotoma schreef:@cat: ahh grappig, precies dezelfde ervaring dus. Ik heb ze inmiddels rond flessen gedaan, door de tip van het losmaken gaat dat nu ook makkelijker. Heb ze alleen nog niet weer opnieuw kunnen testen. Maar denk dat t nu wel goed is
Welke flessen heb jij genomen? Wijn flessen? want ik denk dat jij ook een M had zeker?
SuperZodiaX schreef:xx_Irisje schreef:Wat voor maat hebben jullie van de Le Mieux voor een gewone Kwpn ers?
Ik zou zeggen voor kwpn'ers onder de 170 een M en boven de 170 een L.
De L is best lang. Mijn ruin van 168 heeft de M.
leenbeesje schreef:Ik val hier ook eventjes binnen, heb met kerst de LeMieux snug boots gekregen, voor M past perfect, achter L, maar daar kreeg ik de derde rekker niet van vast (merrie had wel last van stalbenen) dus nu heb ik ze maar rond flessen gedaan en hoop ik ze straks wel aan te krijgen, zou het zonde vinden dat ze na alle positieve reacties hier niet zouden passen.
Tsplendid schreef:Waar zijn ze in het bruin verkrijgbaar? Wist wel dat ze bestaan maar heb ze nog niet gezien ergens!