Arno Brandt zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:46

fauve1989 schreef:
misschien dat hij hierom ook bij hulsebos is ontslagen...daar heeft hij gewerkt en schijnt er met ruzie weg te zijn gegaan.

Wat denk je, zou Hulsebos blij geweest zijn dat hij er een concurrent bij kreeg? ;)

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 00:38

Vala schreef:
Je kunt het niet altijd voor iedereen goed doen, ook Arno zal fouten maken waar hij dan hopelijk weer van leert. Dat is met DA's ook, de ene zweert bij de een DA en door een ander wordt ie vervloekt.
Om te speculeren waarom hij bij HB is weggegaan vind ik dan weer minder netjes want je helpt voordat je er erg in hebt zo een verhaal de wereld in.

Daar pas ik me bij aan. Ken heel AB niet en heb er wel serieus interesse in. Tevens was ik op jumping Amsterdam. Daar was nog een oudere meneer die altijd voor HB heeft gewerkt. Die is ook voor zichzelf begonnen sinds 1 jaar. Je kan het ook omdraaien. Misschien is HB als werkgever niet goed voor zijn personeel of heeft iemand een andere mening. Waar 2 keien zijn hebben 2 schuld.

Ik hoor nu AB die bij HB is weggegaan en de oudere grijze persoon die ook voor zichzelf is begonnen. Dat zijn al 2 personen die weg zijn bij Hulsebos. Dus al was je er niet bij. Dan is het verstandiger om niet te oordelen *\o/* Dit zodat je beide partijen niet kan schaden

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 01:06

Heb bericht gehad!! over anderhalve week wordt mijn zadel afgeleverd! *\o/*

Ik kan hier ook een heel verhaal neerzetten over een (bekende/ gerenomeerde) zadelmaker waar ik echt niet tevreden over ben. Deze heeft mijn oude zadel echt verknalt, daar heb ik ook een aantal keer naartoe gebeld om te vragen of ze wilde kijken of het nog wel paste, maar deze gaven niet thuis.
Zo maakt iedereen wel eens wat mee denk ik dan maar.

Shalot

Re: Arno Brandt zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 16:28

yep hij komt ook bij mij langs spannend

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 17:23

yeaaah mijn zadel is ook al klaar ! *\o/*

antsjepansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 21:45

hallo ik dacht meld me hier ook even
ik heb ook een arno brandt zadel sinds 6 week deze bevalt heel goed
paard loopt beter en krijg heel veel complimenten ;)
heb een diepe zit met dikke wrongen zwart met zilver biesje
arno komt binnenkort weer om te kijken of ie nog goed ligt
ben blij dat ik dit zadel genomen heb
vind arno echt een vakman !!!!

Wietske3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 22:33

Ik heb nu ongeveer een dik halfjaar een zadel van Arno van den Brandt en ik ben heel erg tevreden. Die jongen weet echt wat hij doet! Mijn paard beweegt super en heeft duidelijk meer schoudervrijheid. Ook zit het zadel erg lekker; mijn zit is hierdoor sterk verbeterd. En dan heb ik het nog niet eens over de service. Tot in de puntjes! Ja! Arno heeft zeker "oog voor detail" --> www.brandt-zadels.nl

stipke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 23:22

@antsjepansje,

Heb je ook een foto van je zadel, ik heb namelijk ook zwart met zilver biesje besteld.
Ik verwacht de mijne pas over een week of 3/4.
Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 23:24

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 09:27

heb je een foto ben wel heel benieuwd hoe het er uit ziet met een zilver briesje

Hij komt ook langs bij mij yehhhhhhh

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 10:22

Hij komt de 21ste bij mij langs :):)

Shalot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 14:16

jahhhhhhhh heeft er niemand nou een foto om te laten zien met een zilver briesje |(

Wietske3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 15:41

Ja! :D En is zeker van toepassing :D :D :D

Heb jij bedacht?

IKbenEllen schreef:
Wietske3 schreef:
Arno heeft zeker "oog voor detail" --> http://www.brandt-zadels.nl

Mooie spreuk he :D

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 18:42

Gisteravond 23.15 u. een smsje... de kosten voor m'n bijpassende hoofdstel waren bekend! :D Hij maakt echt lange dagen zeg...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 18:44

Hij was gisterenavond bij mij om mijn zadel terug te brengen, dat is een beetje uitgelopen omdat ie autopech had en ik hem met startkabels op moest pikken :D

AnneB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 18:46

Pff wat een toestand! Moet wat voor je zadel over hebben ;)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 18:47

Och, wij hebben het altijd wel gezellig :D
En zadel is weer goed, dus ik ben weer blij :D

Sjoukie1305

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 18:55

Hallo allemaal,

wat een kwijlbare zadels komen hier voorbij zeg....

Ik zit er ook aan te denken om een AB aan te schaffen voor mijn fries. Ik heb momenteel een Hulsebos die erg goed bevalt, maar omdat mijn paard een wat moeilijke bouw heeft, lijkt het mij beter om een op maat gemaakt zadel voor hem te nemen.

Kunnen jullie aangeven wat een beetje een gemiddelde prijs is voor een AB-zadel (dressuur)?

TaeBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 19:31

@ Yvette: kijk voor je fries eens op de site van MR zadels. Zij hebben voor friezen een supermooi zadel gemaakt en blijkt ook als een huis te zitten.

http://www.mrzadels.nl/tietse_choice.html

Prijs van AB (een standaard zadel) is gelijk aan de Tietse choice (+/- 1500 euro)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 21:55

Ik wil je aanraden GEEN MR zadel te nemen,
Ik heb een tietse choice gehad, die ik door hem wilde laten opvullen, heb hem 10x gebeld maar nooit wat gehoord verder.
Vriendin van mij heeft een zadel door hem laten aanmeten, maar ding heeft vanaf dag 1 niet goed gelegen.
En hij maakt ze ook niet op maat, neemt standaard zadels en vult ze op tot ze "goed" liggen.
mijn tietse zat onwijs lekker! daar valt niet over te twisten, maar de services is 0,0

Sjoukie1305

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 22:10

TaeBo: bedankt voor de tip, maar ik ben zelf ook niet zo weg van de MR zadels. Wil echt een AB of een Hulsebos en niets anders. Heb laatstgenoemde al jaren op een fries gehad en vind ze gewoon geweldig zitten. Arno heeft de mijne in zijn HB tijd opgevuld, zodoende dat ik nu overweeg om ook eens naar zijn zadels te kijken..

antsjepansje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 22:19

hallo
ik zal proberen morgen een foto van mijn zadel te maken
ik zelf vind het erg mooi
en krijg erg veel complimenten :D

TaeBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 22:45

ivy_power89 schreef:
Ik wil je aanraden GEEN MR zadel te nemen,
Ik heb een tietse choice gehad, die ik door hem wilde laten opvullen, heb hem 10x gebeld maar nooit wat gehoord verder.
Vriendin van mij heeft een zadel door hem laten aanmeten, maar ding heeft vanaf dag 1 niet goed gelegen.
En hij maakt ze ook niet op maat, neemt standaard zadels en vult ze op tot ze "goed" liggen.
mijn tietse zat onwijs lekker! daar valt niet over te twisten, maar de services is 0,0

Ja, dat klopt!! Hij is 2 weken geleden ook bij mij geweest en heb ik zadels geprobeerd. De tietse choice was niet geschikt voor mijn paard, is dan ook geen fries he, maar hij had ook de olympia bij zich en die zat op zich lekker maar ik had er geen goed gevoel bij. Vond m ook niet mooi en idd wat jij zei, hij heeft de rug van mijn paard niet eens opgemeten, heel raar, dus ik heb het niet gedaan. Bij arno had ik gelijk een goed gevoel, er was qua leersoorten ook meer mogelijk, ik wilde heel graag buffelleer en dat was mogelijk, dus daar heb ik helemaal niet over hoeven nadenken, heb het zadel direct besteld.

TaeBo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 22:47

Yvette26 schreef:
TaeBo: bedankt voor de tip, maar ik ben zelf ook niet zo weg van de MR zadels. Wil echt een AB of een Hulsebos en niets anders. Heb laatstgenoemde al jaren op een fries gehad en vind ze gewoon geweldig zitten. Arno heeft de mijne in zijn HB tijd opgevuld, zodoende dat ik nu overweeg om ook eens naar zijn zadels te kijken..

Ik zou zeggen...bel hem!! :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 00:28

Nu ik aan het sparen ben voor een nieuw zadel wil ik toch hier mn aandacht weer even aan vestigen..

Ik heb namelijk lange bovenbenen... waardoor ik op veel zadels óp de wrongen zit met mn knieen.. dit zit dus vrij verrot. :+

Is dit zadel meer geschikt voor lange bovenbenen? (dus nee, geen verlengt zweetblad want heb geen lange onderbenen ;) )

En wat is ong de prijs?