fauve1989 schreef:misschien dat hij hierom ook bij hulsebos is ontslagen...daar heeft hij gewerkt en schijnt er met ruzie weg te zijn gegaan.
Wat denk je, zou Hulsebos blij geweest zijn dat hij er een concurrent bij kreeg?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vala schreef:Je kunt het niet altijd voor iedereen goed doen, ook Arno zal fouten maken waar hij dan hopelijk weer van leert. Dat is met DA's ook, de ene zweert bij de een DA en door een ander wordt ie vervloekt.
Om te speculeren waarom hij bij HB is weggegaan vind ik dan weer minder netjes want je helpt voordat je er erg in hebt zo een verhaal de wereld in.
Wietske3 schreef:Arno heeft zeker "oog voor detail" --> http://www.brandt-zadels.nl
ivy_power89 schreef:Ik wil je aanraden GEEN MR zadel te nemen,
Ik heb een tietse choice gehad, die ik door hem wilde laten opvullen, heb hem 10x gebeld maar nooit wat gehoord verder.
Vriendin van mij heeft een zadel door hem laten aanmeten, maar ding heeft vanaf dag 1 niet goed gelegen.
En hij maakt ze ook niet op maat, neemt standaard zadels en vult ze op tot ze "goed" liggen.
mijn tietse zat onwijs lekker! daar valt niet over te twisten, maar de services is 0,0
Yvette26 schreef:TaeBo: bedankt voor de tip, maar ik ben zelf ook niet zo weg van de MR zadels. Wil echt een AB of een Hulsebos en niets anders. Heb laatstgenoemde al jaren op een fries gehad en vind ze gewoon geweldig zitten. Arno heeft de mijne in zijn HB tijd opgevuld, zodoende dat ik nu overweeg om ook eens naar zijn zadels te kijken..