Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinaxUllie schreef:Bij the horselet is de code MIDSUMMER ook nog actief. Kan je mooi gebruiken bovenop de al extra korting. Heb 4 rijbroeken besteld inclusief verzendkosten voor 88 euro
Tatyana schreef:DinaxUllie schreef:Bij the horselet is de code MIDSUMMER ook nog actief. Kan je mooi gebruiken bovenop de al extra korting. Heb 4 rijbroeken besteld inclusief verzendkosten voor 88 euro
Thanks! Zat nog te twijfelen, maar met deze korting 4 rijlegging en 4 shirts voor 95,32 incl verzendkosten kunnen bestellen. Gemiddeld dus 11.95 per legging/shirt... Daarvoor koop ik het nergens anders, ook geen b-merken.
PSvanLot schreef:Tatyana schreef:
Thanks! Zat nog te twijfelen, maar met deze korting 4 rijlegging en 4 shirts voor 95,32 incl verzendkosten kunnen bestellen. Gemiddeld dus 11.95 per legging/shirt... Daarvoor koop ik het nergens anders, ook geen b-merken.
Dat is nog eens mooi geld! Ben benieuwd wanneer mijn pakketje binnen is en of het past...
PSvanLot schreef:Samantha_ schreef:Welke Ps leggings zijn fijn?
Ik zie nu alleen die met die leer stukken, weet niet wat ik daarvan vindt eigenlijk.
Die vind ik echt niet mooi, vind het materiaal van de broek zelf er ook vreemd uit zien.
suwis schreef:Ik heb deze vandaag in bijna elke kleur in mijn eigen maat nabesteld na eerst de wine te hebben besteld. Ze zitten echt heerlijk en de stof is redelijk dik voor een legging. En dat leer neem ik dan maar op de koop toe. Is niet zo glimmend als op de site gelukkig, best te doen..