Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meiske1577 schreef:Pallatin schreef:Meiske, lemieux heeft toch ook dekjes met bontvoering? Voor mijn paard is dat niet nodig, het is echt alleen op de randen van het dekje waar z’n haren slijten en dan alleen achter, vooral op z’n ruggengraat....De rit van gister was ook wel lang voor mijn doen, meestal is 1,5 uur wel de Max...
De LeMieux sensitive heeft alleen een bontrandje langs de randen, verder is die hetzelfde als de gewone suède dekjes. Je zou deze dan kunnen proberen. Misschien zijn ze tweedehands te vinden om te proberen? Want ze zijn best prijzig nieuw.
Lemieux heeft ook dekjes met bontvoering langs de gehele rug. Die hebben wel ruguitsparing dacht ik.
Bij mattes kun je het samenstellen zoals je wilt, alles is mogelijk.
Ik heb voor mattes gekozen omdat ik geen ruguitsparing wil en omdat ik graag wilde dat het bont over de rand heen loopt zeg maar, het lijkt nu net alsof er een los bontje onder mijn zadel zit, maar het is 1 geheel. Mijn paard had ook kale plekjes bij de ruggengraat en als het bont stopt bij de rand van het dekje schuurt het alsnog. Daarom was de sensitive voor mijn paard geen oplossing.
Pallatin schreef:Heb jij zo’n soort dekje? Het slijt-probleem zit bij mijn paard alleen waar de gele lijntjes zijn getekend en daar zie ik bij de Mattes nou net geen bont zitten....ik vind die lemieux sensitive ook behoorlijk aan de prijs, maar 2e hands vragen mensen nog zoveel geld voor imo afgeleefde exemplaren dat ik een nieuwe overweeg...nu met Koningsdag zijn er ook wel leuke kortingsacties...
[ [url=m/atZNMm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joki schreef:Sensitive bestel ik alleen in Engeland. Daar zijn ze goedkoper dan hier met een actie. Nadeel is dat je dan zoveel moet bestellen voor gunstigere verzendkosten.
Pallatin schreef:Bedankt voor de tips pantarhei (ik krijg echt zo’n stomme autocorrect als ik dat typop de IPad) en capriootje....ik hoop dat ik misschien via Hypostore aan dit dekje in die kleur kan komen, anders toch maar op horse&health bestellen denk ik... ik heb net wel voor de buitenrit de ‘slijt’plekken met een beetje glansspray ingespoten, misschien helpt dat nu iig verergeren...
Joki schreef:Bij horsehealth.co.uk zijn ze 62.50 pond. Dat komt nu op 71.66 euro. Ik bestel altijd met stalgenoten en dan komen de verzendkosten ook prima uit omdat we boven de 150 pond bestellen
avensis schreef:Champagne ❤️❤️
[ [url=m/pKOri9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4Y7wgH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben er blij mee