Bij een maat groter zal de neusriem waarsch erg veel leer overhouden.
Hoofdstel is trouwens best vettig. Heb ik nog nooit gezien bij een nieuwe.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yvetjes schreef:Vandaag het Hooks hoofdstel gepast. Twijfel over de maat.... valt best klein qua kopstuk, neusriem wel goed. Bakstukken ongeveer een cm korter dan m'n andere hoofdstel.
[ [url=m/SF4APz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q9Sroz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pkaH8C.jpg]Afbeelding[/url] ]
yvetjes schreef:Vandaag het Hooks hoofdstel gepast. Twijfel over de maat.... valt best klein qua kopstuk, neusriem wel goed. Bakstukken ongeveer een cm korter dan m'n andere hoofdstel.
Euforie schreef:Ik zie hier veel hooks en micklem voorbijkomen, maar ik hoop eigenlijk dat iemand mij een goed advies kan geven?
Ik wil graag een hoofdstel die echt ultiem zacht is op het nekstuk en ruimte geeft rond om de oren.. Ik merk dat daar nu teveel druk en duwpunten opzitten, wat mogelijk zorgt voor wat ongemak. Ik kan sowieso erg moeilijk een goed passend hoofdstel vinden voor haar, omdat ik vaak een full kopstuk nodig heb en cob neusriem. Ik zie door de bomen echt het bos niet meer.
Wat of welk hoofdstel zouden jullie aanraden?
Euforie schreef:Intressant hoofdstel. Maar jeetje wat een prijskaartje zit daaraan. Weet iemand of je die ergens kan testen voor je koop?
[ [url=m/SF4APz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q9Sroz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pkaH8C.jpg]Afbeelding[/url] ]