De paddle heeft een verstelbare voorkant en verplaatsbare kussens en is verder flexibel. Heel fijn en mooi zadel, vind ik zelf!

Innovation dressage barebackpad

Paddle op Equifair
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:Voor wie het nog niet weten, sinds Equifair heb ik ook de Omega paddles en Omega innovation dressage (beide onderdeel van Signum) in het assortiment!
De paddle heeft een verstelbare voorkant en verplaatsbare kussens en is verder flexibel. Heel fijn en mooi zadel, vind ik zelf!
[ [url=m/qwn4nd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Innovation dressage barebackpad
[ [url=m/ohbbQP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Paddle op Equifair
Daphneeeej schreef:Komt er van de paddle een test variant hihi? Klinkt namelijk super interessant en ziet er ook mooi uit.
Buitenzinnig schreef:Daphneeeej schreef:Komt er van de paddle een test variant hihi? Klinkt namelijk super interessant en ziet er ook mooi uit.
Ja, dat kan in goed overleg. Het is belangrijk dat de ruiter zelf de paddle goed kan stellen naar het paard (kopijzer zeg maar)
Ik vind ze ook prachtig en het systeem is ook erg mooi!
Daphneeeej schreef:ik heb nu 8 jaar lang ervaring met verschillende boomloze zadels en doe ze ook zelf afstellen. Ik vind het wel erg interessant en houd hem even in gedachten. Zag ook voorbij komen dat je hem naar wens kan laten maken. (leer, kleur, stiksels etc)
pleiada schreef:[ [url=m/yniP2F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben nu de paddle aan het testen op mijn paarden en hij zit wel erg fijn moet ik zeggen. Zachte en stabiele zit en de paarden vinden hem ook fijn. Ik heb van die ronde paarden waar alles snel op schuift, maar hij ligt als een huis
Twiggy2008 schreef:Hoe groot is de paddle qua ruglengte? Ik heb nu de Trekker True Talent met korte kussens, vanwege extreem korte rug en compacte bouw van mijn paard.
Hoe zitten de wrongen? De lichte versie vind ik prachtig. Die zou gaaf staan op mijn red dun paard!!!
Daphneeeej schreef:Twiggy2008 schreef:Hoe groot is de paddle qua ruglengte? Ik heb nu de Trekker True Talent met korte kussens, vanwege extreem korte rug en compacte bouw van mijn paard.
Hoe zitten de wrongen? De lichte versie vind ik prachtig. Die zou gaaf staan op mijn red dun paard!!!
Hij is ook naar wens samen te stellen zag ik. Ook met korte wrong en leersoorten/kleuren naar keuze. Maar daar hing ook meteen een flinke extra prijs aan zag ik
pmarena schreef:Volgens mij kwamen ze eind 2015 voor het eerst in de verkoop. Dus echt stokoud kan hij niet zijn
Heb je geen aankoopfactuur ervan...?
Nummer kan op het gladde leer van het zadel zitten, verborgen onder de hipsaver.
Of bvb. verborgen onder de lederen flapjes die boven de singel D-'s zitten
Twiggy2008 schreef:Hoe groot is de paddle qua ruglengte? Ik heb nu de Trekker True Talent met korte kussens, vanwege extreem korte rug en compacte bouw van mijn paard.
Daphneeeej schreef:Hij is ook naar wens samen te stellen zag ik. Ook met korte wrong en leersoorten/kleuren naar keuze. Maar daar hing ook meteen een flinke extra prijs aan zag ik